Otse põhisisu juurde

Mida me tahaks beebile osta

 See beebiasjade majandus on ikka nii keeruline ja kirju. Just see igasuguste tilu-lilude teema nt lamamistoolid, turvahällid, mähkmed jne. Käru otsus on meil veel tegemisel, aga tean, et meie käru saab pärit olema Stroller24 'st.

 Kui igasugu riiete ja muu tekstiiliga on hea lihtne, siis kõike muud on ju oluliselt keerulisem valida ja osta. Samas olen ma juba nii palju uurinud ja puurinud ning selgeks teinud, et tahan võimalikult minimaalelt asju, ent need asjad peavad olema kõik praktilised ja tegema meie elu võimalikult mugavaks. Niisiis olen teinud ka nimekirja, mida tahaksime osta.

 3-IN-1 ROCKER NAPPER KIIK COZY / LAMAMISTOOL

 See sai meil välja valitud, sest seda saab kasutada ka pisikese voodina, mida on ju nii mugav nt  elutoas või õues terrassi peal kasutada. Samuti saab selle lihtsa liigutusega teha lamamistooliks ning kiigeks. Mis aga kõige parem, sellel on katus ka peal, ehk siis õue kasutades saab beebi päikese eest peitu panna :)












 Turvahälli valisime juba mõnda aega tagasi välja ning see oli ka üldse esimene ost, mis me beebile tegime. Valituks sai Cybexi häll ning juurde ostsime veel turvahälli rattad, et saaks vajadusel kiiresti poodi lipata autost või arsti juurde.











 Kuna kaksikute ajal sai mul rinnapiim kahjuks väga ruttu otsa, siis seekord olen välja valinud BABYBREZZA FORMULA PRO PIIMASEGU VALMISTAJA . Seda ostu me küll ette ei osta valmis, sest ma siiski loodan, et seekord saan ilusti tissi anda, kuid hea kindel on teada, et ma saan igal hetkel selle aparaadi endale osta.

 Seekord tahan kindlasti osta ka beebimonitori, sest meil paistab terve päev päike elutoa aknast sisse ning siis oleks vaja beebi õue tuttu panna teisele poole maja. Kuna teiselpool maja on meie magamistuba  ja ma ei viibi terve beebi uneaja ju magamistoas, siis oleks hea kuulda, millal beebi kärus olles ärkab. Beebimonitori ei ole me veel välja valinud, aga kui kellelgi on selles osas soovitusi, olen üks suur kõrv.



Ma tahaksin veel sellist nö beebitaskut, mis on sama kõrge kui meie voodi, et beebi saaks kohe minu kõrval magada ja mul oleks hea lihtne teda toita. Selle mure lubas armas Abikaasa lahendada, kui ma otsin talle näidispildid ja annan mõõdud, kui suurt ma seda soovin :) Otsisin praegugi ühe näidise Pinterestist, et saaksikte aru, mida ma täpsemalt silmas pean.






Kommentaarid