Otse põhisisu juurde

Ma ei jaksa enam haigustega võidelda

 Ma reaalselt tunnen viimasel ajal, et tahaks kaksikud lasteaiast ära võtta. Nad olid paar kuud eelmise aasta lõpus lasteaiast eemal, sest igakord kui ma tahtsin neid lasteaeda viia, siis sain sealt teate, et neil on rühmas kas silmapõletik või mõni muu viirushaigus. Seega maksimegi lihtsalt 2 kuud niisama seda lasteaeda, et oma kohta säilitada.

 Nüüd aga on nad jälle pea kaks nädalat lasteaiast eemal olnud. Nad käisid meil 3 päeva lasteaias ning siis avastasime pisikese palaviku ja nohu- okei, jäävad koju ja hakkame ravima. See aga lõppes sellega, et 4 päeva hiljem olime me terve perega voodis siruli maas - minul põskkoopa põletik, Härral nohu-köha-palavik-nõrkus-peavalu, Liisul mandlid paistes ja nohu ning Jaan on endale kuskilt silmapõletiku veel lisaks hankinud. Niisiis istumegi juba üle nädala kodus haigetena ning tahaks juba terveks saada, sest ma ei suuda enam haige olla.

 Ma saan tegelikult aru, et esimene aasta lasteaias võibki niimoodi mööduda, et nad on mul rohkem aega kodus kui aias, aga ikkagi, tahaks, et nad saaksid seal rohkem käia, sest seal saab mängida ja üldse on teine keskkond ju vahelduseks päris hea :)

 Viimaste vereproovide järgi on neil kõikide vitamiinide kogused ka organismis ilusti normis, ehk siis need haigused ei tohiks olla vitamiinipuudusest. Kui nüüd tagasi mõelda sellele ajale, mis eelmise aasta lõpus nad kodus mul olid, siis kodu olles olid nad täiesti terved ning saime iga päev õues käidud ja vahepeal ka mängutubades ning ei olnud mingite haigustega probleeme.

 Oeh, sain end nüüd välja kirjutatud, sest tõepoolest terve perega korraga haige olla on ikka paras väljakutse.

Kommentaarid