Otse põhisisu juurde

Kuidas asjad lõpuks liikuma hakkavad

 Nagu te kõik olete juba aru saanud, siis viimasel ajal ma lihtsalt ei jõua siia.. 
Proovin oma viga parandada, kuid ausalt mitte midagi lubama ei hakka. 
 
 Mul on kõigest üks samm puudu, et ma olen saanud oma firma tööle - juuhhuuu! Progress missugune, aitab küll sellest niisama istumisest (okei, tegelikult ei ole ma kunagi niisama lihtsalt istunud). Ma olen nii elevil, ootan juba esmaspäeva, et saaks Abikaasaga klaasid kokku lüüa ning tunda rõõmu sellest, millega lõpuks oleme hakkama saanud. 

 Ma mõtlesin oioi kui kaua, mida tegema hakata, et endale kasvõi pisikene sissetulek tekitada ja mida täpsemalt firmaga teha. Tegelikult oli meil ju firma juba paar aastat tagasi loodud, kuid siis tegime selle seepärast, et saaksime natuke parema hinnaga kaksikutele riideid tellida. Nüüd oli aga käes aeg, kus reaalselt lõpuks tahtsime midagi firmaga teha. 

 Kõik sai ju tegelikult alguse omast vajadusest. Hetkel täpsemalt ei hakka lahti kirjutama- kes meie tegemisi jälginud on, need aga teavad :)  Kui kõik on paika loksunud, küll ma siis kirjutan täpsemalt, millega ma siis ikkagi nüüd lõpuks tegelen. 

 Tahtsin teile ka sellest rääkida, et võttis aega poolteist aastat, et ma suudaksin välja mõelda, kuidas oma hoovis natukenegi privaatsust saada :D
 Kuna me ei ole veel välja mõelnud, millist aeda me ikkagi enda maja ümber tahaksime, siis on aiategu praegu tahaplaanile jäänud. Olgem ausad, ega see aiategu nüüd nii odav ka pole ja targem on praegu see raha suunata hoopis maja seestpoolt kõpitsemisele. 
 Niisiis, mõtlesime lõpuks välja ühe täitsa toimiva lahenduse- tellisime pillirooaia endale! Tegelikult jäi veel paar rulli puudu, kuid ma ei viitsi on24'st enne pühi tellima hakata, sest nii või naa ma neid enne järgmist nädalat kätte ei saa. Niisiis ootangi uue nädala ära ning tellin puuduoleva koguse siis ära :) 


Kommentaarid