Otse põhisisu juurde

Põnnid said 2!

 Ja ongi nii, et põnnid said juba kolmapäeval 2 aastasteks! Ei saa mina aru kuhu see aeg lendab, alles nad ju sündisid ?!?

 Esimene sünnipäevapidu läks meil rahulikult. Külas käisid minu ja Abikaasa perekonnad ning veetsime lihtsalt kodus kvaliteetaega.  Ega nad ikka aru ei saanud, et neil sünnipäev on, lihtsalt üks päev, kus nad igasugu ninni-nänni said ning kõigi tähelepanu oli neile koondatud.
 Kui see välja arvata, et me Abikaasaga kella 1 aeg öösel hullusime, sest Põnnid ikka veel ei maganud, siis lapsed tulid ilusti toime külaliste vastuvõtmise ning enda ülevalpidamisega :)

 Teine sünnipäeva pidu toimub meil aga pühapäeval, kuhu kutsusime sõbrad, kellel on enam-vähem samad vanad lapsed kui meie Põnnid. Suurtematel hakkaks lihtsalt väikeste seltsis igav ning otsustasime, et see aasta peame peo kodus.
 Kodu kasuks otsustasime, kuna kõik need mängutoad, kus oleksime tahnud pidu pidada olid kas sobivatel kuupäevadel või sobivatel kellaaegadel juba broneeritud. No ma tõepoolest ei kujutaks ette, kui ma peaksin põnnidega pühapäeva hommikul kella 10ks kuhugile mängutuppa minema, et sünnipäeva pidada- me tavaliselt alles ärkame kella 9-10 aeg :)

 Ilunumbrid on ka päris kenad - Elisabeth 86cm ja 12kg; Jaan 90cm ja 14kg
 Sündides olid ilunumbriteks - Elisabeth 45cm ja 1664g; Jaan 44cm ja 1846g
 Ehk siis põnnid on selle 2 aastaga tublisti kasvanud ja mul ei ole küll mitte midagi kurta.

 Tegelikult aga kui natukene kurta, siis Põnnid ei taha väga rääkida. Nad saavad kõigest aru ja mõningad sõnad ikka on, aga rääkida võiksid nad ikka natukene rohkem. Samas ma ei kurda, seni kuni nad saavad asjadest ilusti aru ja neil ilusti uusi sõnu ikka tuleb, pole mul tarvis ka muretseda.

 Lutt on meie majas kasutuses ka veel vaid nii palju, et uneajaks on neid vaja, muul ajal pole lutist sooja ega külma :)

 Need 2 aastat on möödunud linnulennul, eks vahepeal ole Põnnidega natukene raske olnud, kuid üldiselt ei ole mul mitte miskit halba öelda. See aeg, mil oleme saanud olla nende kahe vanemad, on olnud lihtsalt imeline!
 Imeline tunne on, kui kogu su varandus mahub sulle kahe käe vahele ära ning just niimoodi me tunneme, kui mõlemad Põnnid ronivad meile korraga sülle ning kukuvad musisid ja kallisid jagama :)

 Loodame siiralt, et ka uus alanud eluaasta tuleb sama hea ja tore ning veel rohkemate mälestustega ning loodame, et saame see aasta veelgi rohkem neljakeski koos kvaliteetaega veeta :)



Kommentaarid