Otse põhisisu juurde

Meie pere toimetused

 Nagu ma juba eelnevas postituses mainisin, siis oleme jõudnud hoovis päris palju asju ära teha, see on ka põhjus, miks me natukene vaiksemad siin internetimaailmas oleme olnud. Kuna mitu päeva on olnud megamõnusad ilmad, siis oleme veetnud lastega pikad päevad õues aiatoimetusi tehes. Lapsed ise on ka nii vaimustuses, kui saavad rehaga mööda hoovi käia ja "riisuda" ning igasugu muid toimetusi koos minuga teha.
 Nad on juba nau täitsa suured lapsed, üliasjalikud ja kõike tuleb teha ikka ISE :D Eks nad mu beebideks jäävad ikka, aga vägev on kõrvalt näha kuidas nad arenevad ikka iga päevaga aina enam ja enam! 

 Ahjaaa, meil on häid uudiseid ka! Nimelt Põnnid said sügiseks lasteaia kohad- oi kuidas ma seda ootasin, et see rõõmusõnum tuleks. Ma tegelikult muiudgi teadsin, et neil on kohad olemas, aga ootasin ikka juhatajalt kinnitust. Kes meie tegemisi varemgi jälginud on, teavad, et Põnnidel tegelikult olid kohad olemas juba möödunud sügisel, ent siis tegime Abikaasaga otsuse, et ma olen nendega veel aastakese kodus. Siinkohal pean ma olema südamest tänulik Abikaasale, kes võimaldab meil põnnidega kodus olemist :)

 Kui ma vahepeal juba muretsesi, et Põnnid ei taha miskit rääkida ja pottigi vihkavad, siis neil on päris mitmeid eneseväljendus meetodeid ja poolsõnu (päris sõnad need ei ole, aga õigetele sõnadele pääääris sarnased) juurde tulnud. Ma nii ootan juba, et nad hakkaksid rohkem lobisema :)

 Elisabeth hakkab ka lõpuks ometi aru saama, mis asi see pissipott on. Kui me umbes aastaselt saime neid vahepeal täitsa ilusti potile, siis mingil hetkel tuli suur potistreik, mis aga tähendas seda, et pott ei tohtinud olla isegimitte vaateväljas, sest sellele järgnes lihtsalt paanika.  Nii ma siis loobusingi potitamisest ja ootasin millal saabub taas see päev, kui nad on nõus ISE potiga uuesti tutvuma. Täna see päev oligi! Elisabeth võttis ise mähkme jalast ja läks poti peale ning pissis! Te ei kujuta ette kui õnnelik ma olin, nagu väike laps oleks kätte saanud kauaigatsetud kommi :D 

 Eks ma nüüd annangi taas endast parima, et nad ikka potiga suurteks sõpradeks saaks ning loodan, et varsti on põnnid mähkmetest vabad :) Ega kahte korraga potitada polegi nii kerge- kuna nad on täielikult ühes reziimis alates sünnist olnud, siis ma kahjuks üksinda kodus olles ei jõua mõlemil piisavalt kiiresti mähkmeid ära võtta peale ärkamist ja potile suunata, seega seadsin endale praegu eesmärgiks Elisabethi võimalikult palju potitada, sest tema näitas esimesena huvi välja poti vastu.

 Niimoodi me siin kevade alguses siis kodus toimetame ning loodame, et ikka kõik läheb aina paremaks ja kergemaks, et Põnnid varsti ikka lobisema ja potil käima hakkaks :) 

Kommentaarid