Otse põhisisu juurde

Jookuratas + LOOSIMINE

 Käisime uudistamas ühte mega ägedat ratast - jooksuratas. Ma sattusin nii vaimustusse, et minu põnnidel on ka just nimelt neid jooksurattaid vaja, mis on www.jooksuratas.ee lehel pakkuda. Kui mul poleks põnnidele juba sünnipäevaks valmis neid, siis ma isegi ei mõtleks ning ostaks tingimata just need! Ütlen kohe ära, et tegemist ei ole tasustatud reklaamiga vaid nad tõesti meeldivad mulle meeletult :)
 Superhea uudis on ka see, et nende lehelt saab jooksuratta LAENUTADA! Seda siis selleks, et teada saada, kas just Sinu lapsele jooksuratas sobinb :)
 Koostöös www.jooksuratas.ee 'ga loosime ka ühele lugejale välja selle vägeva ratta, ent selleks ei loosis osaleda, loe see postitus läbi ;)

 Jooksuratas on ilma pedaaliteta jalgratas, millega lapsed õpivad kiiresti ise tasakaalu hoidma. Jooksurattaga võib alustada juba 2- aastaselt ning sellega saab sõita kuni 115cm pikkuseni. Laps, kes on õppinud sõitma jooksurattaga, saab pedaalisega rattaga sõidu selgeks paari harjutuskorraga, kuna tasakaaluhoidmine on tal juba selge ja juurde tuleb õppida ainult väntamine.


 Mulle tohutult meeldib, et see ratas on mega kerge, isegi minu põnnid jaksavad seda vabalt tõsta! Üks selline iludus kaalub 2,5kg ning erinevaid värvivõimalusi on päris mitmeid!
 Seda saab kasutada mitmeid aastaid, sest see kasvab koos lapsega ( sobib pikkusele 81-115cm). Minu neiu on 82cm pikk ning tema sai juba ideaalselt seal peal istuda, päris selgeks veel seda edasiliikumist ei saanud, kuid mõlemad põnnid said aru, mis nad tegema peavad, et liikuda. Eks see ole harjumise asi, et nad peavad seda ka ise püsti hoidma, kui selle ka käppa saavad, siis ma arvan, et pean hakkama neil järgi jooksma :D


 Lisavarustusena saab juurde osta ka suusa-adapterid, siis saab seda ka talvel kasutada. Vot see tundub ülilahe võimalus, kuid kahjuks seda ei saanud me proovida, kuna lund ei olnud siis maas, kui ratast vaatamas käisime :( Ehk veel millalgi on võimalus ka seda suusaversiooni proovida :) No öelge veel, et see pole üks paganama äge ratas! Ausalt, kui selliseid tehtaks täiskasvanutele, siis ma oleksin endale ühe juba muretsenud- lihtsalt seepärast, et saaksin koos lastega sellega sõitma minna. Vahel on ju nii hea ka ennast taas lapsena tunda :)
 Sellel jooksurattal on ka mõnusalt tugevad rehvid, mida ei pea pumpama, sest need on tehtud tööstuslikust vahust. Rattad ei kolise ning tänu tugevalt mustrile ei libise ratas nii kergesti.


Lisaks pakuvad nad ka võimalust, et sa saad lasta oma lapse ratta personaalseks muuta, ehk saad lasta peale teha lapse nimega kleepsu. Minu meelest on see nii hea variant selleks puhuks, kui laps lasteaias käib ning soovib oma ratast sinna kaasa võtta. Siis on kindel, et kui kellelgi on samasugune ratas, siis ei lähe need vähemalt sassi.

 Minu meelest suureks plussiks on veel HIND! Maksab see ratas ei rohkem ega vähem kui 59€ ning mõelda vaid, et sellise raha eest saab laps endale vähemalt 3ks aastaks ühe mõnusa ratta.

LOOSIS OSALEMISEKS :

LOOSIMINE TOIMUB 10.MÄRTSIL!



Kommentaarid

  1. Musta roosade velgedega tahaks :)

    VastaKustuta
  2. Must roheliste ratastega oleks super. Siis saaksid kasutada nii poiss kui ka plikad

    VastaKustuta
  3. Must roheliste ratastega oleks super :)

    VastaKustuta
  4. Autor on selle kommentaari eemaldanud.

    VastaKustuta
  5. Must roheliste velgedega 😊

    VastaKustuta
  6. Must roheliste velgedega rõõmustaks ilmselt nii suuremat kui ka väiksemat :) Jooksuratta ost on niikuinii plaanis ja suurem nõuab jalgratast, kergendaks rahakoti koormat :)

    VastaKustuta
  7. Meil ongi plaanis kutile täpselt see ratas kevadeks soetada. Must raam ja rohelised rattad. Superluks oleks kui võit meie õiele tuleks. :)

    VastaKustuta
  8. Must roheliste ratastega 😊

    VastaKustuta
  9. Valiksin musta valgete ratastega :)

    VastaKustuta
  10. Punane!!! Mulle ka vàga meeldib nende ratas, vaatasin seda juba eelmine aasta, aga siis oli laps veel liiga noor.

    VastaKustuta
  11. Meie kutt ralliks hea meelega ringi ühe jooksurattaga. :) Must roheliste ratastega näeb tõesti lahe välja. :p

    VastaKustuta
  12. Just olengi otsinud jooksuratast plikale. Roheline oleks super kevadeks
    Ave

    VastaKustuta

Postita kommentaar