Otse põhisisu juurde

Musta pesu katastroof

 Ma tulin siia tegelikult hoopis teisel teemal kirjutama, kuid paratamatult pean hoopis kirjutama meie iga päevasest probleemist. Nimelt, see suur probleem on pesu pesemine! :D
Kui me kaksikuid alles ootasime, siis ma arvasin, et ahh mis see ära pole, nädalas paar pesupäeva teha, siis tegelikus on hoopis teine! Minu paarist pesupäevast, mis kunagi oli, kui nad pisemad olid, on saanud igapäevane pesu pesemine ning tundub, et veel nii pea kergemaks ei lähe :D
 Kui meil vannitoa ehitus valmis kunagi saab, siis mu suur soov on endale ka kuivati soetada, sest ma tean, et see teeb elu palju palju kergemaks. Praegu on minu igapäevane vaatepilt selline, et kui astun vannituppa, siis reaalselt otsin kohta kuhu astuda, sest pesu koguneb ju nii paganama palju :(
 Tegelikult on täna isegi pesu kogus tagasihoidlik, parematel päevadel on see kogus umbes 2x sama suur :D Uurisin tegelikult üks päev ka Abikaasalt, et mis ta arvab, kas teistel on ka see musta pesu probleem sama suur kui meil, vastuseks sain, et ta arvab küll et on, kuid meie põnnid on ikkagi ühed pisikesed kurjategijad, kes lihtsalt iga päev toodavad mulle musti riideid :D
 Olgem ausad, tõesti nad toodavad musta pesu, kuid ma pean neil laskma ise söömist harjutada ja siiski lapsed olla, sest lapsepõlv on meil kõigil vaid korra elus. Kui aga täpsemalt süübida sellesse, kuidas nad end mökerdavad, siis näiteks aias on nad mul tublid abimehed, aitavad peenraid rohida, õunu kokku korjata, lehti riisuda ja neid kompostikasti tõsta. Toas tahavad aidata pliidi alla tuld teha ja nt kui ma kartuleid koorin siis on neil mõlemil vaja kartulikastist endalegi kartuleid otsida :)
 Tegelikult on see kõik nii paganama armas ning see paneb mu heldima ja üldsegi mitte nii tige olema musta pesu hunnikute üle, seni kuni ma uuesti vannituppa lähen :D
 Kuidas on teie peres pesu pesemisega lood ?

Kommentaarid

  1. Keskmiselt masinatäis päevas.
    Kolm last.

    VastaKustuta
  2. Vähemalt masinatäis päevas. Kaksikud alustasid näputoiduga ja kindlasti musta pesu kogus suureneb kui nad aastaseks saavad.

    VastaKustuta

Postita kommentaar