Otse põhisisu juurde

Lõpuks olen tagasi kodus !

 Juhuuu ! Kahekuuline paus blogis on lõppenud ! Ma kolisin lastega koju tagasi ning meil on lõpuks ometi internet. Tegelikult oleks saanud linnas ka blogida, aga ausalt, läbi telefoni on see nii paganama tüütu, et kahjuks ma terve see aeg ei bloginud.

 Mis meil siis kahe kuu jooksul muutunud on? Tegelikult on väga palju muutunud ning ma kohe ei teagi, millest alustada.

 Esiteks kolisid kaksikud suurte laste vooditesse, sest võrekates oli korralik streik. Ostsime neile pikendatavad voodid ning hetkel on need kõige lühemaks tehtud ja neile täpselt õiges mõõdus :) Tänu uutele vooditele lõppes ka ära see õhtune magamaminemise streik ning nad magavad ka nüüd hoopis paremini.

 Need, kes jälgivad ka meie instagrami kontot, juba teavad, et vahepeal ostsin ka endale uue auto. Oii kui rahul ma sellega olen ning üks mis kindel, järgmine auto on ka kohe kindlasti automaat- käigukastiga :D

 Vahepeal oli ka remont nii kaugele jõudnud, et elutuppa sai maha panna uue parketi. Saingi kohe elus esimest korda parketipaigaldust proovida ning panin kogu toa põranda täitsa üksinda maha. Nüüd on veel jäänud köök lõpetada ning köögimööblile otsida kuskilt sobiv töötasapind.

 Mõned päevad tagasi said kaksikud ka päris oma toa, sest erinevaid mänguasju ja muid tilulilusid on  neil nii palju kogunenud, et ma lihtsalt ei suutnud enam elutoas koguaeg neid mänguasju vaadata. Niisiis saigi otsustatud, et lapsed saavad oma toa ning meie kolime mõneks ajaks elutoa diivanile seniks kuni meie magamistuba valmis saab :)

 Ahjaa, ma oleks juba unustanud! Me saime eile kogu majale uued aknad ning mina olen enam kui rahul! Nüüd tuleb vaid oodata, millal meie rahakotid paksemaks kasvavad, et ära vahetada ka seinamaterjal. Praegu on meil seinad veel sellised nagu tehti vanasti suvilatesse - lakitud puidust. Poleks sellel puidul nii palju sooni sees, siis laseks lihvkettaga puhtaks ning peitsiks heledaks ära, siis ei peaks hakkama ka kohe seinu vahetama. Tegelikult proovisin paari puidujupi peal nende puhastamist- ütleme nii, et kergem ja kokkuvõttes odavam oleks siiski panna seina uued seinapaneelid(me kipsiseinu ei soovi).

 Eks tegelikult ole veel palju asju teha, kuid eks iga pisike samm viib millegi suuremani ning äkki varsti on ka kõik mu plaanitud asjad lõpuks valmis! Lähima nädala jooksul proovin teha veel võimalikult palju õunamahla valmis, sest meil endiselt on hoovis meeletu õunauputus. Siis on plaan veel hekki harvendada ning selle tagant aed sirgeks tõmmata ( eelmiste omanike tegemata töö). Ehk siis tegemist veel on, kuid usun, et saame kõik asjad peagi tehtud :)

Kommentaarid

  1. Olin samuti seisus kus 20 aastat tagasi lakitud puitlagi ja seinad olid nii tumedaks tõmbunud, et midagi tuli ette võtta. Abi sain Sadolini värvikeskusest. Sealt soovitati värv mis kattis hästi ja ei vajanud isegi eelnevat pinna puhastamist. Praod täitsin puidupahtliga eelnevalt.

    VastaKustuta

Postita kommentaar