Otse põhisisu juurde

Minu helesinised unistused

 Kuna kohe kohe on uus kuu käes ning tänase päeva jooksul olen ma nii palju mõelnud oma unistuste peale, siis tundsin, et pean oma helesinised unistused kirja panema :) Eks enamus unistusi on seotud ikka laste ja koduga, kuid mõni leidub ka vaid mulle. Tuleb vaid lootma jääda, et unistused täituvad ning nende nimel pingutada.

 Niisiis, kirja saavad need täiesti suvalises järjekorras, kuid peamine on see, et need ikka kõik kirja saaksid :)


  •  Lastele tahaks uut laua-toolide komplekti, kuid see tähendab seda, et millalgi tuleb reis soome ette võtta
           Leiad selle siit 



  •  Laste tuppa tahaks ka mänguasjade hoiustamiseks ühte vahvat riiulit koos kastidega, siis saaks praegu lihtsalt korvidesse pandud mänguasjad kõik ilusti ühte kohta kokku panna. 





  • Tahaksin leida aega vaid iseendale nt. külastada spad , täitsa üksinda. Ma lihtsalt ei jaksa enam iga päev kuulata laste hala ning tunnen, et viimane aeg oleks leida see päev vaid endale, pealegi pole seda 1,7 aasta jooksul ju juhtunud! :D

  • Mu uus macbook tahaks endale ühte kaunist kaitseümbrist. Isegi leidsin facebookist ühe väga vinge lehe , täpsemalt on tegu Katvos'ega ning nad teevad nii arvutitele kui ka telefonidele kleepse, seega ma saaksin nii oma telefoni kui ka arvuti täpselt ühesuguseks :)  Selline punakasroosa oleks lihtsalt suurepärane!

  • Magamistuppa tahaks lõpuks valmis teha voodiraami, kuna praegune voodiraam enam meie uude magamistuppa lihtsalt ei mahtunud. Hetkel on meil madrats pandud maha, aga no ütleme ausalt, et see ei ole ikkagi ju see..

  • Kui juba jutt ennem Ikea peale läks, siis tegelikult tahaks veel neid garderoobisisusid ka. Mul on täpselt vaimusilmas teada, millist sisseehitatud kappi ma tahaksin esikusse ning millist kappi magamistuppa, seega neid korvisüsteeme peaksin ostma kokku 8, ehk siis kokkuvõtteks nad nüüd nii odavad ka pole..

Leiad selle siit




  • Ahjaa, uuest aiast unistan ka, kuid see mõte tuleb meil tuleviku poole lükata, sest see lihtsalt ei ole nii odav, kui tahaks. 

Kommentaarid

  1. Kui sul on plaanis ehitada kappid mis peaksid aastaid vastu ja sinna saaks pool elamist ära mahutada, siis soovitan investeerida korvsüsteemidesse mis on rullikutel. Esiteks, mida rohekm asju sa korvi laod seda raskemaks nad muutuvad ehk sul endal on hiljem raske/ ebamugav asju sealt võtta. Teiseks kui neid rullikuid pole, siis hakkab see värv mingi aeg kooruma, siis on sul kõik asjad selle pudiga koos ja esteetiline välimus annab soovida :D
    Head ehitamist.
    PS. võiks olla rohkem postitusi maja arengust. kuna ise ka ehitame suvilat ümber, siis oleks ju nii põnev lugeda, mis mujal peredes toimub :P

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Ohh, suur aitäh selle soovituse eest , ma selle peale polegi tulnud :) Nii et nüüd tean mida vaadata.
      Maja arengust tuleb peagi postitus, kohe kui saan oma vanast arvutist kätte pildimaterjali :) Arvuti otsustas minuga koostöö lõpetada, aga öeldi ära, et oma asjad saan sealt kätte.

      Kustuta
  2. Ei ole küll samas mõõdus nagu sul pildil aga midagi sellist: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/S49183927/

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Huvitav , miks ma ise seda seal ülesse ei leidnud :D Umbes sellist ma ideaalis tahaksingi :) Aitäh !

      Kustuta

Postita kommentaar