Otse põhisisu juurde

Pulmad, pulmad, pulmad !

 Kirjutan teile, miks ma nüüd siin viimasel ajal nii vaikne olen olnud ...

 Nimelt, ma olen nüüdseks Proua !  :)

 Ma pean siiralt tänama Meie Perekondi ja Sõpru, kes meiega selle päeva veetsid ! Eraldi pean veel tänama Merkat ja Kevinit, kes võtsid enda kanda meie pulma pildistaja rollid ning aitasid meil kaksikuid hoida :)

Kuid kirjutan teile ka sellest , kuidas siis ikkagi see imeilus päev möödus.

 Eelmisel õhtul oli mu Kallis Härra väljas, et veeta siiski viimast vallalise päeva. Mina kõndisin mööda elamist rahutult ringi ning ei suutnud mitte millelegi keskenduda. Tegin erinevaid iluprotseduure ja harjutasin kingadega käimist :)

 10.september , kui meie päeva hommik saabus, magasime me tavalisest kauem , peaaegu veerand 10ni. Me isegi naersime, et kui põnnid poleks ülesse ärganud, siis oleksin ma meikimisse sisse maganud. Meigi tegi mulle mu Kallis Ema. Aitäh Sulle veelkord !

 Õnneks saabusid paar tundi enne registreerimist meie juurde Merka ja Kevin , kes tegelesid kaksikutega, sel ajal , kui meie end kodus lõplikult valmis sättisime. Ma ei kujuta ette, kuidas me oleks õigeks ajaks valmis jõudnud, kui neid poleks olnud.








 


Kommentaarid

  1. Nii äge! Palju-palju õnne veelkord!!! 😘

    VastaKustuta
  2. Palju palju õnne veel. Meie pulma aastapäev on 20.sept. Väga armas ja ilus paar olete. 🎉

    VastaKustuta
  3. Palju palju õnne veel. Meie pulma aastapäev on 20.sept. Väga armas ja ilus paar olete. 🎉

    VastaKustuta
  4. Palju palju õnne ja pikki aastaid!! :)

    VastaKustuta
  5. Palju palju õnne ja pikki aastaid!! :)

    VastaKustuta
  6. Palju palju õnne ja pikki aastaid!! :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar