Otse põhisisu juurde

6 kuud imelist armastust ehk põnnid said poole aastasteks

 Olen küll selle postitusega lootusetult hiljaks jäänud, kuid siiski ..

 Juhuu, mõned päevad tagasi oli meie peres pidupäev - põnnadid said poole aastasteks !

 Sellest mis nad meil juba teha oskavad, pean eraldi kirjutama, kuna Liisu on meil laiskvorst ja Jaan kihutab suurte laste poole täiskiirusel.
 Kuna me oleme kodus soola ja suhkru ning üleüldse maitseainete tarbimist vähendanud, siis anname ka põnnidele erinevaid toite maitsta. Ma tean küll, et erinevaid arvamusi on nii palju selle kohta, kuid mina arvan, et kui kunagi anti beebidele samamoodi erinevaid asju maitsta, siis miks ei tohiks mina neid anda.
 Anname ka neile ka aegajal õuna ja pirni viile kätte, et neid lutsutada. Ka porgandit oleme neile kätte andnud, et nad seda lutsutada saaks.

 Kuid räägin nüüd ka laste arengust. Alustan rääkimist Liisust.

 Liisu uued oskused 6.elukuuks :
  • Naerab kogu südamest ning häälega 
  • Sööb hea meelega neid beebide putrusid
  • "Räägib juttu " ehk siis laliseb väga palju
  • Haarab asju ja paneb need suhu 
  • Poollamavast asendist ajab end istukile
Keeramisega on tal küll veidike probleeme, seda ta teha ei viitsi miskipärast, kuid peagi hakkame käima taastusravis. Ühe koha peal ta keerutab end küll koguaeg. Samas ma ei muretse väga, kuna korrigeeritud vanus on ju alles 4.5 kuud ja areng sellele ajale vastab.

 Jaani uued oskused 6.elukuuks :

  • Samuti naerab kogu südamest ning häälega
  • Sööb väga hea meelega soolaseid püreesid  
  • Keerab end üle mõlema külje
  • Roomab veidike, kuid seda ka vaid tagurpidi hetkel veel
  • Haarab asju ja paneb need suhu
  • Laliseb väga palju
 Hetkel rohkem ei tulegi kohe meelde, mida kõike nad juba ei tee. Iga päev on täis üllatusi ja nad lihtsalt arenevad nii kiiresti. Vahepeal ma juba palun kodus, et nad ei kasvaks nii kiiresti, et see beebiaeg kestaks kauem : )




Liisu
Jaan

Kommentaarid