Otse põhisisu juurde

Magamata ööd

Täna öösel ma mõistsin , et ma olen ikka sigaõnnelik, et mul on ainult kaks last. Seda seepärast, et neil on viimasel ajal magamisega probleeme ja täna öösel oli just see öö, kus me kõik olime terve öö üleval, sest kutt lihtsalt nuttis lakkamatult.

 Muidugi see pidev nutt on tal kestnud nüüdseks juba umbes nädala ning ma lihtsalt enam ei tea , mis pärast ta nutab. Oleks siis , et ta nutaks koguaeg, aga ei. Ta hakkab lohutamatult nutma umbes õhtul 6 aeg ja siis niimoodi kuni hommikuni välja. Kõik gaasirohud, igemegeelid ja muud asjad on läbi proovitud - miski ei aita. 

 Nüüd hommikul olengi seepärast õnnelik, et ma ei kujuta ette, kui mul oleks 1-2 last veel, kes tuleks saata kas kooli või lasteaeda, siis kuidas saaks neid saata kuhugile, kui nad terve pika öö magamata..

 Pidin täna isegi hommikul kooli minema ( Jah, minust on saanud taas koolijüts ! ) , aga ütlen ausalt välja, ma lihtsalt ei jalsa.. Ma vaevu jaksan oma silmi lahti hoida. 
 Ega Härralgi parem pole, ta on ka nagu laip, sest sellised ööd lihtsalt võtavad läbi..

 Ma võtan mütsi maha nende emade ees, kelle lapsed võitlevd pidevalt koolikutega ning nende ööd ongi sellised. Meil neid magamata öid on nüüdseks järjest olnud kas 2 või 3 ja ütlen ausalt, ma olen üks vasimusehunnik juba.. Saaks vaid need toad ennast ise ära koristatud ja söök võiks ka end valmis teha :)

Kommentaarid

  1. Tere, tahtsin küsida et ega sul ei ole kuskil arsti juures märgitud kuude kaupa kui pikad lapsed olid 1., 2., 3. jne.elukuu vanuselt, pean hakkama ka kaksikutele riideid ostma aga üldse ei tea kui ruttu nad kasvavad ja palju neid riideid ette varuda tuleks nt. esimese poole eluaasta jaoks, Tervitades Triinu :)

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tere ! Vaata, siin kõrval on see koht , kus on : Võta minuga ühendust :)
      Kirjuta mulle sinna, siis saan sulle postkasti saata :)

      Kustuta

Postita kommentaar