Otse põhisisu juurde

Mida me beebile varume?

 Kuigi kõigi eelduste kohaselt näeb meie pesamuna ilmvalgust aprillis, siis tänaseks päevaks on juba peaaegu kõik ettevalmistused tema sünniks tehtud. Ma olen selle üle nii pagana õnnelik, et nüüd saab jalad selle kohapealt rahulikult seinale visata ning ei pea üleliia millegi pärast muretsema.

 Eriti rõõmsaks teeb see mu ka seepärast, kuna olen ka seekord riskigrupis, sest kaks keisrilõiget on seljataga ning platsenta on eesasetusega, siis on oht, et platsenta võib kasvada läbi armi ning siis läheb kiireks. Kuid siiani on õnneks kõik hästi sujunud ning platsenta paikneb seal, kus ta paiknema peab.

  Aga mis me siis seekord beebile muretsenud oleme ning mis on nüüd peale 3 last meile oluline?

*Võtsime kahelapse käruks meile Uppababy Vista. Seda saab kasutada ka ühe lapsega ning vajadusel ka kolmega. Suures osas saab ta siiski arvatavasti kasutust vaid beebil, kuna Amanda teeb vaid lõunaune aegajalt kärus või siis on seal, kui on meil vaja jalgsi teha mõni pikem tiir. Ta käib kompaktseks kokku, kaarvarjud on pikad, istmesse mahub ka 110 cm Jaan veel istuma (mitte küll enam supermugavalt, aga noh proovida oli ju vaja). Samas mulle hullult meeldisid meie Donkey2 kaarvarjud ja ostukorv, kuid tegime kodus otsuse, et seekord ostame taas sellise, kus nad on üksteise järel.

*Nuna pipa lite lx valisime endale turvahälliks koos autoalusega. Turvahäll kaalub 2.6kg ning tal on ultrapikk kaarvari koos õhutusavadega. Autoalust saab kinnitada nii isofixi kui ka turvavööga. See saigi valitud oma kerge kaalu pärast ning hästi oluline on ka, et autoalus oleks olemas, sest 4 väikelast on vaja ju korraga autosse panna ja siis on kergus ja kiirus väga olulised.

*Ümmargune/ovaalne beebivoodi. See sai valituks, kuna on tükk aeg olnud mu unistuste nimekirjas ning kui üks hetk müügikuulutus mulle ette tuli, siis ma isegi ei mõelnud vaid kirjutasin koheselt. Voodilinu on muidugi veidi keeruline leida, kuid õnneks on õmblusmasin üks mu parimaid sõpru ning mul on juba 4 lina valmis õmmeldud.

*Najell sleepcarrier. Kuna ma juba ette tean, et meil on suvel lastega palju ringiliikumisi, siis on see üks must have asi meie kodus. Saab beebs rahulikult oma pesas magada, sellest saab teha ka nt mängumati, mis on hästi hästi mõnus, sest meil on beebit ootamas Amandast alles jäänud puidust mängukaar.

*Nuna leaf curv. Valisime selle beebikiigeks, sest kandevõime on 60kg ning tänu sellele saavad sellega kiikuda kõik meie lapsed. Lapsed ongi tegelikult selle kiige juba igati heaks kiitnud ning kiiguvad absoluutselt iga päev. Selle saab mehaaniliselt kiikuma panna ning vajadusel saab ka mootori juurde osta, et kiiguks pikalt.

*Kandekotte on meil päris mitu. Fidella flyclick on meil kasutusel olnud juba Amandaga. Mulle meeldib, et õlapaelad on seotavad ning siiani on olnud see üks mu lemmikuid, millega Amandat seljas kanda. Pealegi on meie oma nii mõnusalt roosa, et see juba ütleb kõik. Diva Milano The One! on meil samuti juba Amandaga kasutusel olnud. Kangas on hästi hästi pehme ning seda õigesti seadistada on väga mõnus. Suvel oli see meie lemmik kandevahend, kuna hingab mõnusalt ning Amanda ei hakanud seal higistama. Ning täiesti uueks kotiks tuli Limas Flex. Selle kohta ei oska ma hetkel veel muud öelda, kui et kangas on mõnusalt pehme ning kasutama saab seda varem hakata kui nt Tula free to growd, mis oli Amanda esimene kott.

*Mõtlesin, et olen seekord hästi mugav ning soetan beebile kaaluga vanni Aqua Scale , sest ma juba tean ette, et ilma kaalu olemasoluta meid sünnitusmajast koju ei lasta ning siis on hea mugav, kui on vann ja kaal koos. See toimib nii veega kui veeta ning täpsus on 0.02g, mis on ülihea!

*Ja viimaseks punktiks jätan kõik need pisikesed asjad nagu riided, mähkmed, apteegikraam, üks lutt on ka igaksjuhuks valmis ostetud, voodipesud, niiskuskindlad aluslinad, musliinid ning vajalik kraam mulle endale.

 Kokkuvõtteks võiks öelda, et tegelikult ei olegi nii ulme palju asju, kui ma ise alguses arvasin. Kõik need suuremad asjad on hoolikalt läbimõeldud, et meie enda elu kergemaks teha, pisikesed asjad on üpris elementaarsed vähemalt meie jaoks. Seega saan öelda, et nüüd neljanda lapse sünniga olen ma ikka oluliselt targem ning tean millised asjad ja mugavused minu jaoks olulised on. 

Kommentaarid