Otse põhisisu juurde

Kui nohu kimbutab

Amandal oli nüüd nohu mingil hetkel ning siis tegime võrdlust meie kahe aparaadiga Nosiboo pro ning Omron duobaby 2in1 aparaatidega. Tegelikult tegin ma lausa 13 minutilise video, kuid ma suutsin kuidagi sellelt heli täiesti maha võtta/lõigata, ehk siis sellest pole mitte mingisugust tolku.

 Selle postituse tegin valmis juba tegelikult mõnu aeg tagasi, kuid kuna vahetasin vahepeal serveri ja üritasin postitusi ülekanda, siis noh mu rasedaaju sellega päris õigesti hakkama ei saanudki ning kõik pildid, mis ma siia lisanud olin, on samuti kadunud - no mina ja tehnika ei käi enam üldse kokku, sest ma lihtsalt ei saa hakkama..
Aga panen kirja ka mõlema masina plussid ja miinused, et need kellel alles valik tegemisel on, saaksid ehk veidi oma valikusse kergust.


NOSIBOO PRO
  Plussid:

 *Reguleeritav tõmbetugevus

 *Lastesõbralik disain

 *Ninaotsik kergesti puhastatav

 *Ninaotsik on pehme ja peenike


  Miinused:

 *Teeb veidi kõvemat häält, kuid õnneks meie Amandat see ei häiri


No kui täiesti aus olla, siis tegelikult ma ainult ühe selle nö miinuse suutsingi leida, mida meie pere jaoks ei saagi tegelikult päris miinuseks lugeda, sest Amandal on sellest häälest jumala kama kaks.

Nüüdse nohuga tänasin õnne, et meil Nosiboo kodus olemas on lisaks Omronile, sest näha oli koheselt, et Amandale sobib Nosiboo rohkem ning mul endal oli seda oluliselt mugavam kasutada ka.

 Kuigi Jaan ja Elisabeth oskavad juba ammu nuusata, siis Nosiboo tulekuga nad nö titastusid ja soovisid, et ma ka sellega nende ninasid puhastaks. Eks tegime siis katset, tõmbas ilusti ning puhtaks ning lapsed kirjeldasid, et kõditunne tekkis ninna. Ehk siis tõestus, et sobib ka rahulikult suurematele lastele.


OMRON DUOBABY 2IN1

 Plussid:

 * Saab kasutada inhalaatorina ning nina puhastajana

* Kõik tarvikud käivad aparaadi sisse

* Saab annustada ravimeid


 Miinused:

* Teeb kõvemat lärmi kui Nosiboo

* Ninaotsik on kõva ja suur ning selle toimimiseks peab näppu vaakumiava ees hoidma

* Voolik kipub aparaadi küljest lahti tulema

* Tõmbetugevus ei ole reguleeritav


 Omron duobaby 2in1 on hea aparaat, kui on soovi, et ninapuhastaja ning inhalaator oleks koos. Meie pere kasutab Omronit nüüd vaid inhalaatorina. Beebidega on teda üpris ebamugav kasutada, kuna otsik on nii suur, et see ei mahu kuidagi beebi ninaaugust sisse, et ka sügavamalt tatt kätte saada.


 Kokkuvõttes võin öelda, et ma olen väga rahul, et meie kodus on nüüd ka Nosiboo ning Amanda nina puhastamine läks nüüd kohe oluliselt kergemaks ning ka vähem nutuseks. Omronit kasutame inhalaatorina ning nii ongi meie majas mõlemale aparaadile oma otstarve olemas. Tegelikult tuleks nüüd enne talve muretseda ka üks hääletu inhalaator, mida saaks ka pikali olles kasutada, siis on kõik vajalikud aparaadid olemas, et neid tatiperioode üle elada.



Kommentaarid