Otse põhisisu juurde

Minu seljavalude päästja - Pranamat Eco

 Kas teie olete juba kuulnud sellisest asjast nagu seda on Pranamat Eco matt ja padi? Olete? Siis on väga hea, aga kui ei ole, pole ka hullu, sest ma kohe kirjutan sellest pikemalt.

 Veidi rohkem, kui kuu aega tagasi kirjutati mulle ning pakuti massaažipatja ning-matti. Olin eelnevalt vilksamisi näinud ja mõtlesin, et see võiks ju täitsa tore asi olla, mis ehk võtaks öisetest imetamistest tekkinud kaelapingeid ära. Seega, kui mulle kirjutati ning seda pakuti, siis ma isegi ei kahelnud hetkekski.

 Nüüd olengi seda kasutanud järjepidevalt kuu aega ning pean ütlema, et tõepoolest on see igati väärt komplekt. Ma küll tänaseks päevaks enam ei imeta kui patja ja matti kasutan ikka iga päev. Varasemalt oli mul päris tihti pingepeavalusid, kuid nüüdseks on need oluliselt harvem ning enam pole ka nii valusad. Kui need kahtlased peavalud on end ilmutanud, siis olen ka maganud öösel selle padjaga ning ta on aidanud ja kohe mitmeks päevaks on peavalud nagu ära pühitud. Eks ta oma nagadega vajutab õigetesse puntidesse ning stimuleerib vereringkonnatööd.

 Mis aga Pranamati mati juures mu lemmik on- peale pikka päeva sinna jalgadega peale astudes tunnen, kuidas jalad surisema hakkavad ning peale matil seisu on kohe kergem olla. Käib selline mõnus surin jalgadest läbi ning nad on lõdvestunud. Viimasel ajal olen avastanud ka päeval rannatoolil lebotades, et selle mati peal olles justkui lihased muutuvad mõnusalt pehmeks ning keha saab energialaengu. Mõnus on! Eks ta ole veidi valus ka, kuna nagad on sellised mõnusad torkivad, aga ikkagi on ta megamõnus!

 Pranamat Eco kangad on valmistatud 100% linasest, mati sisu on kookosest ning masseerivad nagad on 100% HIPS plastik, mis on hüpoallergeene ja ökoloogiline. Padja täiteks on 100% tatrakestad.  Kõlab ju mõnusalt, et tegu on puhaste ainetega ning ei pea mingisuguse keemiaga oma keha risustama. Peale laste sündi olen ma hakanud vaatama, et enamus meie kodukeemiast ning ka riided oleksid ikka võimalikult puhtad, sest keha on meie tempel ning seda peab hoidma.

 Mina julgen väita, kes korra on Pranamat Eco matti ning patja proovinud, need ka seda kasutama soovivad jääda. Jah, esialgne väljaminek neid soetades on küll tiba kallim, kuid kui nüüd hakata arvutama, siis kokkuvõtteks on igatepidi kasulikum endale soetada need koju, kui käia igakuiselt massööri juures, sest kael on kange või jalad pidevalt surnud.

Mul on teile ka pakkumine- kuni 9.augustini on koodiga ELUKAKSIKUTEGA matt ja padi eraldi ostes -15% soodsam ning komplektina ostes -20% soodsam! Meie Härraga võime käsi südamel öelda, et ta on tõepoolest üks väärt kraam, ehk kui iseendale ei taha head teha, siis näiteks vanematele või vanavanematele kasvõi jõulukuuse alla see komplekt pista on lausa imeline!
 Endale sobivaima saad valida SIIN




*postitus on valminud koostöös Pranamat ECO Eestiga.


Kommentaarid