Otse põhisisu juurde

Kuidas me 970€ elektriarve saime

 Tahaksin teile jagada, kui "meeldiv" on asju ajada Eesti Energiaga.  Nimelt oli meil sõlmitud võrdne pakett, kus pidime igakuiselt tasuma ühte ja sama summat. Selline pakett oli meil aasta aega ning mitte keegi vahepeal ei helistanud, et nad soovitaksid paketti muuta või igakuist makset tõsta.

 Aga jõuame siis poindini, nimelt tabas meid täna hommikul nii mõnus üllatus ning elektriarve on 970€ !! Helistasin koheselt klienditeenindusse, et aru pärida ning ainuke mida öeldi: " Vabandame, meiepoolne eksitus, et me pole varem teavitanud, et teil kulub rohkem elektrit, kui see, mille eest te maksate!" No kuidas kurat niimoodi saab, ma tõepoolest ei oska jälgida, kas ma kulutan sama summa eest elektrit või vähema/rohkema ning kui te seda näete, siis meie kliendihaldur oleks pidanud seda juba ammu teavitama!

Palun seletage keegi mulle, kuidas on see võimalik, et nad aasta aega lasevad mul lihtsalt mingit X summat maksta, ise samal ajal mind mitte teavitades, et kuule, su tarbimine on rohkem, kui see millele me sulle arvet esitame!?! Kas selline teenindus väärib tõepoolest "Eeskujulik klienditeenindus" tiitlit ?  Ohhhh, ma olen praegu niiiii pagana vihane ja kuri, et ma lihtsalt värisen üle kere.. Mille paganama pärast üldse need klienditeenindajad seal on, kui nad ei suuda AASTA JOOKSUL teada anda, et kulutused ning arved ei ole omavahel tasakaalus ning et vaataksime paketi üle, et ma saaks igakuiselt KORREKTSELT tasuda oma kulutuste eest!

 Ma nüüd ei teagi, kas nutta või naerda, sest see summa on niiii õudne.  Rääkisin ka ühe klienditeenindajaga veel ning nüüd teeme katset, et kuhu meie elekter läheb, sest ka tema tõdes, et kulutused on kuidagi järsult lausa 2x suurenenud, kuigi meie tarbimisharjumused pole muutunud. Egas midagi, peab vist kõik nö üleliigsed asjad maha müüma, et saaks selle pagana utoopilise arve ära makstud. Nutt on kurgus ja sitamaitse suus.. oehh


Kommentaarid

  1. Meil oli ka aastaid tagasi nii. Enne jõule saime pea 500€ arve ning selgus ka, et olime eelnevalt lihtsalt maksnud vähem kui tegelik näit oli aga mitte keegi ei teavitanud.
    Aga nüüd enne jaanipäeva sai abikaasa kirja kus selgus, et meie näidud ei jõua alates aprillist juba nendeni ning nad on prognoosinud need kolm kuud, et mis see näit olla võiks. Mees siis peale jaanipäeva helistas ja uuris, et milles viga on siis ja miks näit nendeni ei jõua. Selgus, et nad ei tea milles asi on. Võib olla, et keegi on meie külas ostnud uue külmkapi mis segab nende sagedus või siis on kellegil uus laualamp mis võib ka segada. Mees siis küsis, et kas on võimalik, et siis kui te meile arvet prognoositi, et see meie kasuks on ning hiljem ei tule üllatust kui arve tuleb? Teenindaja teatas teiselepool toru, et ei sellist asja nad küll ei tee vaid ikka pigem kliendi kahjuks ning nende kasuks.
    Siiani pole nad suutnud korda oma asja teha ning peame igakuu ise näite saatma.
    Muideks elan ise metsanurmes.

    VastaKustuta
  2. Mina olen see õnnelik, kes uute pakettide välja tulles, otsustasin jääda EE'd kasutama. Et, milleks mulle see suur segadus, eks? Siis juhtus nii, et nemad ei saanud minu näite kätte ja muidugi sellest ka ei teavitanud, nii lausa 4kuud. Kui uurima hakkasin, sain ka neilt üllatusliku arve ja lahke lubaduse, et teevad mulle erandjuhul tasuta maksegraafiku. Vahetasin peale seda paketti esimesel võimalusel ja pole rohkem sellist jama olnud. EE on suur, aga ei ole usaldusväärne!

    VastaKustuta

Postita kommentaar