Otse põhisisu juurde

GoodBaby Qbit+ All-City - kergkäru mis üllatas





Meie peres on olnud nüüdseks nädal aega kergkäru Goodbaby Qbit+  All-City, mida oleme katsetanud nüüdseks nii mitmetel erinevatel maastikel ning pannud ta 100% proovile. Ja ma olen mega positiivselt üllatunud!



 Esimese katse tegime temaga Lottemaal, kus ta sai vägagi edukalt hakkama, muidugi päris liiva sisse ma ei roninud aga seal metsa all ei olnud temaga mitte mingisugust probleemi. Olime küll algul veidi skeptilised, et kuidas me küll sellega hakkama saame, ent kokkuvõtteks olime oma käruvalikuga rahul.

 Käru põhikasutajaks on Amanda, kes on 1 aastane ja 80cm pikk, kuid katsetasime ka 4.5 aastasega, kes on 105 cm pikk ning ka tema mahtus veel täitsa hästi ära. Nüüd olemegi erinevaid katseid teinud Amandaga ning tõdesime, et auto- ja reisikäruks on vägagi ideaalne valik, vajadusel saab ta väga hästi hakkama metsateedel, kruusal ning murul, liiva sisse me ei hakka ronima, sest ega ma tegelikult väga ei roniks ühegi käruga liiva sisse. 




Qbit+'il on neljal rattal vedrustus, reguleeritav jalatugi, üpris pikk kaarvari, ning pea juures korralik võrguga õhutusava, et ka kõige soojema ilmaga saaks tuulekene mõnusasti liikuda ning last ka jahutada. Meie kärul on ka nahast lükkesang ning ka turvakaar on kaetud nahaga.  Kaalu on tal 7.5kg, mis teeb tema kaasas kandmise hästi lihtsaks. Kokku käib ta vaid ühe lihtsa liigutusega ning see on minu jaoks tema üks kõige kõige ägedamaid omadusi (tahtsin ka video siia panna, aga kuidagi ei õnnestu)


 Kui me Lottemaal käisime, mahutasime pakikorvi ära beebitarvete koti, kandekoti, Liisu ja Jaani joped ning termospudeli, kui aus olla, siis ma ise imestan siiani, et kuidas ta niiiiii palju ära mahutas. Tegelikult on lubatud raskus 5kg, kuid ma julgen väita, et meil oli seda seal rohkem ning pidas ilusti vastu ning nagu juba mainitud, siis me paneme käru ikka täiega proovile.








 Kuna paljudel on mureks ka see, et kergkärudes või ka üldse kärudes jäävad lapsed liiga lamavasse asendisse, siis seda saab küll ikka täitsa istuma panna ning seega sobib ka neile lastele, kes soovivad kärus võimalikult sirgelt istuda.



 Mis mulle aga veel meeldib, nimelt on tal lapse peal all
pisikene padi, selle saab ka muidugi vajadusel ülesse tõsta, kuid meie Amandale see just väga meeldib ning tegi tema olemise hästi mõnusaks. Ps! Õlarihmadel on ka pehmendused olemas, lihtsalt juhtus nii, et kui ma sain aega pildistada, olid need parasjagu pesus, kuna Amanda arvas, et hästi mõistlik on neid lutsutada :D



 Endale saate selle tõeliselt mugava kergkäru soetada aga Nordbabyst ning värvivalik on lausa 6 erineva tooni vahel. Ma lihtsalot seisin poes ja ei suutnud valida, kuid lõpuks valisin selle Vanilla Beige tooni, sest päikese käes ja reisil käia on minu jaoks heleda käruga oluliselt parem :)








Kommentaarid