Otse põhisisu juurde

Eesti Blogiauhinnad 2019

 Pea kuu aega on möödas Eesti Blogiauhindadest, kust me tänu teile, armsad kaasaelajad ka see aasta esimese koha saime pere- ja beebiblogide kategoorias. Kuna eelnevatel aastatel olen ma kirjutanud oma emotsioonidest kohe peale ürituse toimumist, siis see aasta otsustasin veidi teisiti läheneda asjale. Nimelt soovisin ma enamiku asju kingikotist läbiproovida, enne kui ma neist kirjutama hakkan.

 Kui ma sain meili, et olen nomineeritud, siis vaatasin meie kategoorias olevaid nimesid ning arvasin, et eks ma tänavu kolmanda koha sain, kuna häid blogijaid on niinii palju. Rääkisin ka kohe sellest kaasale ning tema arvas samuti, kuna ma viimasel ajal pole just kuigi aktiivne olnud. 

 Kätte saabuski aga see kauaoodatud 15.juuni, hommikul käisin juuksuris ning meigis, ajasin endale kleidi selga ning sain sõbrannaga kokku, et hakata valmistuma peole minekuks. Tunne oli mõnus rahulik ning terve õhtu sujus tegelikult väga mõnusasti. See aasta oli kuidagi hästi läbimõeldud ning terve üritus nö jooksis, ehk siis ei tekkinud piinliku vaikusemomenti ning keegi ei tundnud end laval ebamugavalt, kõik kes soovisid, said laval sõna ning kedagi ei pommitatud mingite küsimustega. Muidugi olin mina, ütlesin jumala shokiseisundis oma tänusõnad ära ja siis kui juba olin jõudnud maha istuda ning veidi mõelda, siis mõtlesin, et tegelikult oleks ju võinud midagi veel lisaks öelda ning Teid, armsad jälgijad, veelgi rohkem tänada.

 Tänavusel aastal oli pere- ja beebiblogide peasponsoriks Heveren, kinkekotist leidsin igasuguseid huvitavaid tooteid nii endale, kui ka lastele. Kuna ma nende tootevalikuga olen juba varasemalt tuttav, siis seekord panin ühe kinkepakendi koos kiigega oksjonile, et saadud tulu läks pisikese Annabeli ravifondi. Ps. tegelikult oli pakis rohkem tooteid, lihtsalt need on hetkel need tooted, mis mul lähedal olid ning pildile sain püüda, sest pool maja on praegu ühte tuppa kolitud, kuna meie kodu saab endale uue sissepääsu ning vannitoa.

 Kingikotis oli ka Biodermalt mitselaarvesi, mis on kuulunud juba pea poolteist aastat minu ilurituaalide hulka ning väga hea meel oli saada uus pudelikene, sest eelmine hakkaski just lõppema ning ma polnud jõudnud veel uut tellida. Samuti sain ka see aasta Beautiful Me kehasalongi ühekorra kinkekaardi ning kindlasti tahan minna lõpuks selle rullmassaži ära proovida - eelmine aasta andsin kinkekaardi sõbrannale, kuna beebiootel ja imetavad emad ei tohiks rullmassaži teha. Bon Merite pani kinkekotti säraandva kreemi ning sellest on saanud mu uus vaieldamatu lemmik. Varasemalt kasutasin pikalt Joiki säraandvat kreemi, kuid nüüd on mul juba ka uus Bon Merite kreem varuks ära tellitud, et ootamatult otsa ei saaks. Terve pakk kohviube peitis end samuti kotis, mille oli sinna pannud Saku Läte. Neid ma pole muidugi veel katsetanud, sest meil pole sellist kohvimasinat, kuhu ube panna, aga küll ma miskit välja mõtlen, kus neid kasutada millalgi. MB Looduskosmeetika poolt oli kotis porgandiõli, mis nüüdseks on samuti leidnud koha minu kosmeetikakotis, et teda kasutada, kui mul on olnud aega lihtsalt lebada ning päikest võtta. Kindlasti võtan ma selle porgandiõli ka jaanuaris puhkusele kaasa. Tean, et pakis olid ka kaks testrit Ebautylt, kuid neid ei ole ma saanud kasutada, sest Liisu pani need pakendite pärast piistu ning mitte keegi siin majas ei tea, kuhu need kaduda võisid, nagu tina tuhka on nad kadunud.  Veski Mati pani kingikotti meile paki täistera fusillisid ning riisihelbeid, mis mõlemad juba on otsas ka. Veski Mati tooteid oleme juba mitmeid aastaid kasutanud ning meie oleme rahul. Ja kui juba jutt toidule läks, siis Santa Maria poolt oli tacosegu, mida me oleme varasemalt tarvitanud küll, kuid kinkekoti oma ei ole veel ära kasutanud, sest enamiku ajast oleme grillinud ning tegelikult on sõpradega lähiajal tacoõhtu plaanis küll. Estrella pani kotti pähklipurgi, mille mu kallis kaasa kohe järgmisel päeval pintslisse pani. Muide pähklid on meie pere üks lemmik snäkke, ehk siis neid peab meil kodus a-l-a-t-i olema. 

 Kuid kõige suurem rõõm on mul selle üle, et Te hääletasite minu poolt ning ma tunnen, et pean Teile palju palju rohkem tagasi andma, sest see tänutunne on lihtsalt nii nii suur!


Kommentaarid