Otse põhisisu juurde

Me endiselt ei puhka

 Eelmisest postitusest on taas natuke aega möödas, kuid ega meie ei puhka. Koguaeg on vaja midagi teha ning kui lõpuks saad korraks rahulikult maha istuda, võtab uni võimust. No mis siis ikka, tuleb lihtsalt endale see kirjutamiseaeg tekitada.

 Hetkelgi on nii, et andsin lastele kätte tahvlearvuti, kus nad saavad Jänku Jussi multikaid vaadata, et mina saaksin korra rahulikult diivanil istuda ning telefoniekraani toksida. Heameelega tegelikult trükiks üldse arvutist, kuid krrrr, selle juhe läks katki -.-

 Ma käisin alles hiljuti kinos- ilma lasteta!  Veetsime emme, õe ja vennaga kvaliteetaega ning käisime Minioni multikat vaatamas. Multikas oli tore ning veelgi parem oli natukene aega ilma lasteta olla, peale seda oli kohe kergem kodus põnnidega tegeleda. Sellised vahepealsed ilma lasteta olekud on lihtsalt nii mõnusad, neutraliseerib kuidagi igapäeva probleeme. Just alles hiljuti naersime sõbrannaga, et see lapsehoolduspuhkus on ikka tõeline "puhkus" :D Praeguseks saan täitsa aru, miks mul tuttavad ümberringi ootavad, et tööle tagasi minna, sest siis on hoopis tööl käimine nagu puhkus.

 Nüüd on jutt sujuvalt puhkusele üle läinud ning meil pole ikka veel välja valitud spa/hotell, kuhu nüüd augusti alguses kahekesi põgeneda. See puhkuseplaan on paigas olnud juba mitu kuud- emme ja vanaema tulevad lapsi valama ning meie saame Abikaasaga kahekesi ära põgeneda. Kas kellelgi on ehk soovitusi, kuhu minna? Ise oleme mõelnud Rakvere Aqua Spa peale (terve perega oleme seal korduvalt käinud), samuti oleme mõelnud Laulasmaa Spa peale, aga mis me lõpuks valime, seda me ikka veel ei tea..

 Praegu, kui ma endiselt diivanil istun, kargab veel terve hunnik mõtteid pähe, mida oleks vaja teha. Nimelt meil on nädalavahetusel suguvõsa kokkutulek ning tegelikult peaksin ma hoopis selle jaoks asju pakkima ja mõtlema, mis ma kaasa pean võtma. See küll kestab 2 päeva, aga lastele tuleb sinna terve elu kaasa võtta, kuna me keegi ei tea, mis ilm on ja kui palju nad lagastama hakkavad (oii kuidas maasikad ja arbuus määrivad). Endale tuleb mingid mugavad riided kotti visata ja minekut, sellekohapealt on lihtne.

 Ahjaa, kui ma siin juba spade kohta infot uurisin, siis uurin ka, kas keegi teab mõnda head juuksehooldus sarja, mis muudab juuksed tugevaks ning paneb nad ehk kiiremini kasvama? :) Ma ju lõikasin detsembris enda juuksed maha, ikka päris lühikeseks, tänaseks on juuksed natukene üle õlgade, aga ma ju tahan, et nad veeeeeel kiiremini ja tervemalt kasvaks.

 Lõpetuseks lisan teile natukene pilte, et ka teie näeksite, millepärast ma koguaeg siia kirjutama ei jõua..











Kommentaarid