Otse põhisisu juurde

Käruhaigus?!? Palun ärge mind maha lööge!




Kas te saate aru, ma olen "käruhaige". Ausalt, mul on varsti vist abi vaja, kuigi Härra õnneks naerab, et ma müün ennem ühe ära, kui teise asemele võtan, aga ikkagi. Ma sünnipäevaks sain põnnidele tegelikult uue käru : Baby jogger city mini double GT 
 Super hea ja mugav käru, käib väikeseks kokku ning on mõnusalt pikkade kaarvarjudega, kuid ikkagi jäi mul kripeldama ka üks teine Baby jogger ning nii ma võtsingi kätte ja tellisin selle endale Babyshopist. Teile aga näitan oma valikut paari päeva pärast, siis kui olen selle kätte saanud :)





Etteruttavalt võin tegelikult ära öelda, et tellitud sai Baby jogger city select , aga täpsemalt ma hetkel ei räägi. Mis mulle aga selle käru juures hullult meeldib, siis ma saan seda kasutada nii ühe kui ka kahe lapsega ning vajadusel ka ühe nipiga kolme lapsega. Kuigi ma arvan, et mul ei ole seda vaja kolme lapsega kasutada, siis hea on ikka teada, et kui peakski beebi tulema ja kaksikud peaksid vahepeal veel kärus vajadusel olema ( ausalt, mul on jumala savi, kui keegi vaatab imelikult, et mu umbes 3 aastased lapsed kärus on), siis saan ma seda kasutada ka kolmega.

 



 Nii et palun, kui te mind tänaval JÄLLE uue käruga näete, siis palun ärge vaadake mind imelikult, ma lihtsalt ei saa muud moodi. Nagu osadel inimestel on vaja kingi palju või kotte palju, siis mul on vaja kärusid erinevaid- vahe seisneb vaid selles, et mul enam ei ole kodus korraga kärusid miljon tükki :D

 Tahan veel eraldi kiita sellist internetipoodi nagu on Babyshop.
See on meie enda kodumaine lastekaupade e-pood ning klienditeenindus on super! Iga küsimus saab lahendatud ning teenindus on samuti väga kiire! Alles möödunud reedel ma käru tellisin ning laupäeval saan juba kätte! Käed värisevad ning ootusärevus on sees suur - tunnistan, olen KÄRUSÕLTLANE ! :D



Kommentaarid