Otse põhisisu juurde

8.veebruar

 Ma olen nüüd umbes nädalakese täitsa rahulikult võtnud, pole mitte kui midagi teinud ja olen lihtsalt kodus vedelenud. Ausalt, nii on isegi täitsa hea vahelduseks. Olen nautinud seda voodirežiimi ikka täiega.
 Tegelikult olen ma ikka midagi kasulikku ka teinud - heegeldan meie voodile voodikatet, lõpetan vaikselt kaksikute teist tekki ning triikisin ära kogu nende pesu. Praeguseks on kaksikute kummut juba riideid täitsa täis, panin kõik ilusti suuruse järgi ka ära ning nagu selgus, siis mul on hetkel kõige rohkem suurus 62-68 riideid :)
 Kõhuke ka kasvab nüüd jälle, kui vahepeal siin kahanesin mõnuga, siis nüüd on kõik kaotatud cm'id tagasi ning paar cm isegi veel juurde tulnud - seega ma olen selle üle üliõnnelik.
 Mu kallis emme tõi oma töökaaslase käest meile meeletult suure koti beebide riideid, need on lihtsalt nii armsad ! Siinkohal peangi tänama nii oma emmet , kui ka tema töökaaslast ! :)
 Kolmapäeval on mul taas arst ning UH ja siis on lootust saada sünnituse kohapealt targemaks ning samuti loodan saada ka oma mõnele küsimusele vastused.

Siin on ka mu teine blogi : Pere&Laps

Kommentaarid