Otse põhisisu juurde

17.02

 Ma olen jälle tükk aega kadunud olnud, aga loodan nüüd seda viga parandada.
 Aeg on lihtsalt nii kiiresti läinud , et pole arugi saanud. Kodus on meil nüüd ka praktiliselt kõik valmis ja nüüd tulebki vaid oodata ja nautida veel seda aega, kui olen veel rase. Reedel saab mul juba 30 nädalat täis, seega ongi ju lõpuni veel jäänud ülivähe aega. Märtsi alguses panen igaksjuhuks juba haiglakoti ka kokku, sest kunagi ei tea, millal võib mul minna sünnituseks.

 Viimased päevad on nii tihedad olnud. Käisime Võrus ning pühapäeval käisime Tartus rasedusepilte tegemas ( sellest räägin teile täpsemalt, kui olen pildid kätte saanud ). Täna on minek Ed Sheerani kontserdile ja homme on meil rasedate emmedega kokkusaamine :) Te ei kujuta ette kuidas ma seda homset ootan , sest nii armas on ju näha ka teisi rasedaid ja nendega arutada erinevaid rõõme ja muresid.




Kommentaarid