Otse põhisisu juurde

30. rasedusnädal

 Täna täitus mul juba 30 nädalat oma beebsude ootust, aeg on ikka pagana kiiresti lennanud. Nüüd on veel lõpuni nii vähe aega jäänud. Tegelikult ma ei saa arugi , kuidas see aeg nii kiiresti läinud on.. Kui mul sõbranna oli beebiootel, siis mulle tundus, et ta on juba terve igaviku rase olnud, aga enda rasedusega on küll selline tunne, et issand, alles oli ju see päev , kui sain üldse oma rasedusest teada.

 Nüüd räägin ka teistel teemadel . Nimelt käisin teisipäeval Ed Sheeran'i kontserdil. Võin öelda ausalt, et ega ma mingi fänn otseselt pole, aga samas võin kuulata küll. Ma olin positiivselt üllatunud, et üks nii noor mees suudab ühemeheshowna nii suurepärase kontserdi anda! Väga palju rahvast oli , kuigi enamik olid ikka teismelised (eks see muusika vast lähebki rohkem teismelistele peale). 
Õnneks oli kontserdil ka mu kallis sugulane , kelle tegemistest saate lugeda siit . Kuna ta elab Tartus, siis me kahjuks ei näe teineteist väga tihti ning siis oli meeletult hea jälle lobiseda üle pika-pika aja. 


 Sain kätte ka oma tellitud koti. Ma tegelt tellisin selle koti seepärast, et ära mahutada kuhugile kaksikute mähkmed ja niisked salfakat , vahetus riided ning kõik muu , mida võib vaja minna  siis, kui kuskile välja nendega lähen , ent kahjuks see kott pole üldse nii suur nagu ta pildi pealt tundus. Samas ega see kott mul niisama ka seisma ei jää, saan seda muul eesmärgil kasutada ja pealegi mul on vaid üks hele kott peale selle. 


 Tellisin ühe emme kaudu Norrast 2 pakki Libero mähkmeid, neid kõige tillumaid. Nüüd on tarvis veel osta niisked salfakad , 2 lutipudelit ja igaksjuhuks ka rinnapiimaasendaja - sellega on kõik ostud siis lõplikult tehtud. Okei, tegelt on vaja veel apteegikraam ka osta, aga selle jätan ma selleks ajaks ,kui tibud on ära sündinud, siis küsin lastearsti käest , et mida mul vaja osta üldse on ning siis saadan kalli mehe apteeki selle kraami järele. 

 Kallid tibud luksuvad viimasel ajal nii palju mu kõhus, et mu hakkab juba hirm tekkima, et kui nad ära sünnivad, siis äkki luksuvad nad siis ka pidevalt. Ega ma muidu ei kardakski , aga ma ise olen terve elu pidevalt luksunud - nt kui lähen soojast ruumist külma. 

Kommentaarid