Otse põhisisu juurde

Minu haiglakoti nimekiri

 Jete sünnist on kohe kohe möödas 3 nädalat ning mõtlesin, et panen kirja, mis oli mul haiglakotis kaasas ja mille oleks võinud koju jätta.

Siin on mu nimekiri, mille olin valmis teinud ning mille alusel oma kotti kokku panin: 

▪️Rasedakaart/Id-kaart
▪️Joogipudel - minul oli spordipudeli otsaga pudel kaasas ning nii hea mugav oli külma veega ära täita ning jälgida, et ikka piisavas koguses vett tarbiksin. 
▪️Hommikumantel - oli parim otsus enda oma kaasa võtta, sest ITK oma oli hästi õhukene ning sellel puudus nöör 
▪️Sidemed - oleksin võinud need rahumeeli koju jätta, kuna ämmaemandate laua peal oli korv, kust said vastavalt vajadusele neid võtta.
▪️Ühekordsed püksid - 2 paari sain haiglast, 2 paari võtsin enda omasid kasutusse.
▪️Rinnapadjad - neid oleksin võinud võtta rohkem kui 6 tükki kaasa, sest piim tuli mul 48h peale keisrit ning seda lihtsalt voolab.
▪️Hügieenitarbed - mul oli kaasas duzzigeel, intiimpesugeel, šampoon, palsam, raseerija,pesukäsn, hambahari + pasta,
deodorant.

▪️Juuksekumm+hari
▪️Pidžaama - ma lihtsalt magan väljapool kodu alati pidzaamaga ning ausalt, mulle ei meeldi üldse need haigla öösärgid.
▪️Imetamistopid 2tk - oluliselt lihtsam on beebit imetada, kui seljas on spetsiaalne pluus.
▪️Imetamisrinnakad - nende kohta kehtib täpselt sama, mis imetamistoppide kohta.
▪️Sokid 
▪️Hügieeniline huulepulk - haiglaõhk kuivatab vähemalt minu huuli meeletult, siis on hea, kui saab neid pidevalt niisutada
▪️Niisutav kreem - mul oli kaasas beebidele mõeldud niisutav kreem, kuna ma juba teadsin, et Jete nahk on peale sündi kuiv ning samuti oli hea enda käsi ja nägu sellega niisutada.
▪️Plätud - et pesemas käia ning koridori peal vajadusel liikuda.
▪️Saunalina - oleksin võinud koju jätta, sest haiglas olid üllatavalt pehmed ja suured rätikud. Samuti küsisin ka Jete jaoks suure saunalina.
▪️Aluslinad 4tk - ka need oleks võinud koju jätta, sest ka neid sai võtta ämmaemandate laua pealt.
▪️Niisked paberid - olid väga väga mugavad, sest ma ei tahtnud Jetet iga kaka peale ülesse ajada, et kraani all pesta, siis oligi hea mugav niiskete paberitega ta peput puhastada.
▪️Mähkmed - oleksin võinud samuti koju jätta, sest ka neid sai ämmaemandate laualt võtta.
▪️Multi-mam kompressid - parim otsus üldse! Alguses on nibud nii tundlikud ja hellad, et nii mõnus oli nibudele nende kompressidega leevendust pakkuda.
▪️Medela salv - samuti väga hea otsus, kuna tegi nibud pehmeks. 
▪️Dressipüksid - enda mugavaks olemiseks on hea, kui sain dressid selga ajada.
▪️Lutt - igaksjuhuks võtsin kaasa, kuigi Jetel pole siiani lutti vaja olnud.
▪️Beebile tekike - mina kudusin Jetele meriinoteki ning nii hea oli ta selle sisse mässida ning siis tema voodisse panna.
▪️Beebi riided - mul lihtsalt mingi teema, et tahan, et mu tutikal beebil oleksid tema enda riided
▪️Lühikesed püksid - samuti mu enda mugavus, sest palatis on soe ning siis on mõnus, kui saan lühikeste pükstega olla.
▪️Söögipoolist (carbonara makaronid, küpsist, tuubismuutid, näkileib) - vähemalt ITK's on õhtusöök kella 17-18 vahel ning mul reaalselt läks kõht umbes 20-21 aeg tühjaks ning nii hea oli oma kotist mingi söögipoolis haarata ning kõht uuesti täis süüa, sest hommikusöök oli kell 8. 
▪️Kõrvaklapid - nii hea oli oma muusikat kuulata või äpist/arvutist telekat vaadata. 

 Lisaks viskasin ma viimasel hetkel endale veel kotti kaasa arvuti, Pere ja Kodu ajakirja ning mõned pakisupid. Soovitan kotti visata ka Hipp imetava ema tee, et soodustada rinnapiima teket. Millestki ma otseselt meeletult puudust ei tundnud ning süda oli ka rahul, et seekord olin oma kotipakkimisega põhjalikum, sest teadsin, et keegi mulle midagi juurde tuua ei saa. 

 Loodan, et kellelegi on minu nimekirjast kasu ning kergendab haiglakoti kokkupanekut. 

 Püsige terved ♥️

Kommentaarid