Otse põhisisu juurde

Meie lemmikud + LOOS

 Täna tahaksin ma teile näidata mõningaid tooteid, mis on kujunenud meie pere lemmikuks ning ühtlasi on meie instagrami lehel käimas ka LOOS, et mõningad need samad tooted endale ka võita! 

 Kõik tooted, millest ma siin postituses kirjutan, on leitavad Hevereni lehelt ning koostöös nendega teemegi Jete esimese minisünnipäeva puhul ühe loosimängu. 

 Kindlasti on üks meie lemmiktoode olnud juba paar aastat Friendly plekieemaldusvahend. Ma reaalselt olen sellega saanud siiani maha kõik plekid, mida lapsed, mina ise või mees on suutnud tekitada. Alustades piima tagasiheite plekkidest ning lõpetades kuivanud vereplekiga. See on tõesti imeline toode! 

 Teiseks lemmiktooteks on kindlasti Pure Beginnings mähkmekreem ja seda tegelikult oma multifunktsionaalsuses! See on ideaalne mähkmekreem, samuti putukatehammustuse korral peale panna, Abikaasal on allergia ning see kreem teeb nii mõnusalt need allergialaigud pehmeks ning paari päevaga tõmbuvad need ka oluliselt tagasi. Samuti on see kreem kiirendanud ka minul ohatiste äraminekut ( kui mul ohatis tuleb, siis ikka korralikult ning see on niiiii õudne). 

 Amandaga on kujunenud suurepäraseks abimeheks Rockit vankrikiigutaja. Kuna enamik oma lõunaunesid teeb ta kärus, siis ütlen ausalt välja, kui õues megatuul on või vihma sajab, siis ma küll kuhugile jalutada ei soovi ning nii hea lihtne on panna vankrikiigutaja tööle, 10-15minutit ning Amanda magab! 


 Juba Amandaga katsetasime Kit&Kin lateksivabu mähkmeid ning nüüd kasutab neid ka Jete. Haiglas ma ei teagi, mis mähkmeid seal kasutati, aga need tekitasid Jetele pisikesi punnikesi, õnneks nende mähkmetega pole neid tulnud ning kõikidest eelnevatest punnikestest oleme ka lahti saanud tänu mähkmekreemile ja mähkmetevahetusele. Kui juba mähkmetest räägin, siis räägin ka niisketest paberitest. Ma kasutan Jetel niiskeid pabereid siis, kui ma teda täiesti paljaks ei taha kiskuda, et kraani alla panna või kui nüüd korra käisime lastearsti juures (ta veel nii noor + eriolukord on, et me ei käi praegu kodust ära). Meie lemmikud on bambusest niisked paberid Bambyo'lt, sest need tõepoolest on  pehmemad kui nt Pampersi või Huggiese niisked paberid ning nad ei lõhna nagu keemiavabrik! Me saime ka hiljuti Pure Beginnings'i niisked paberid, kuid neid pole veel jõudnud proovida, sest ma tahan enne lahtise paki ära kulutada, et need kuivama ei hakkaks. 

 Nii minu kui laste üks suur lemmik on Petite&Jolie vanniõli! See reaalselt niisutab niiii mõnusalt nahka, seda kulub ülivähe ning peale kasutamist ei pea nahka ekstra niisutama. Jete nahk kuivas mõnuga, kuna ta oli 6 päeva kuvöösis ning tänu vanniõlile ning kreemile olen saanud ta naha taas ilusti ära niisutada. Meie kasutame Good Bubble niisutavat kreemi, mis tõepoolselt ka niisutab mõnusalt ning ei jäta nahake rasvast kihti. Ahjaa, Good Bubblel on ka suurepärane juustepusade siluja, kuna Elisabethi juuksed on peale ärkamist või mütsi kandmist nagu varesepesa, siis leiab see meie majas päris palju kasutust.
  



 
Eraldi pean ma väljatooma kindlasti ka
Aden&Anais mähkimislinad. Meil on neid kaks, üks puuvillane ning teine bambusviskoosist ning mõlemad leiavad igapäevaselt kasutust, kas siis mähin Jete burritobeebiks või kasutan seda niisama tekina, samuti on nad mugavad kui vaja kuskil avalikus kohas imetada, aga tahaks natukene privaatsust ikka saada. Ma juba mõlgutan mõtteid, et peab endale ka ikka ühe ostma, et saaks kasutada seda sallina ning suvel nt aias päikest võttes see endale puusade ümber siduda või õlgadele katteks panna - reaalselt, võimalusi nende tekikeste kasutamiseks on meeletult! 

Koostöös Heveren'iga on meil ka teile üks pakikene välja loosida Jete esimese minisünnipäeva puhul, mis on juba 14.05! 
Seekordne loos on leitav meie Instagramis 

 

Kommentaarid