Otse põhisisu juurde

Rockit Rocker - minu uus parim sõber

 Appi, ma reaalselt pean teile oma maailma parimast abimehest rääkima!

 Rockit Rocker vankrikiigutaja - no ausalt pole olemas mugavamat asja minu arvates. Eriti hea abimees on ta olnud vihmastel päevadel, kus tahaksin Amanda ikka õue tuttu panna, aga jalutama ei tõmba absoluutselt. Ega siis midagi, olen pannud katuse alla käru seisma, vankrikiigutaja tööle ja voilaaa, laps magab vaid loetud minutitega.

 Tegelikult on ta üldse suureks abimeheks, kui laps on nõus magama vaid liikuvas kärus, aga vanem tõepoolest ei jaksa/või ei taha nii palju ringi kõndida. Meilgi on paaril korral juhtunud, et mingi müra ajab Amanda ülesse poole une pealt, aga ma ei saa temaga jalutama minna, sest selleks pean ülikiiresti saama Jaani ja Elisabethi riidesse. Sel ajal kui ma suuremaid riidesse paneksin, ärkaks Amanda täielikult ülesse ning siis poleks enam mõtet jalutama minnagi. Õnneks ongi siis tulnud appi vankrikiigutaja, olen selle ruttu adapteri külge pannud ja tööle ning Amanda uinub peagi uuesti.

 Mis mulle veel selle juures eriti meeldib, on see, et see ei vibreeri, vaid võngub. Mis tekitabki põnnile sellise tunde nagu ma kõnniksin veidi krobelisel teel ning aitab ruttu uinuda. Ühe tsükkli pikkus on 30minutit ning kui see aeg täis saab, saab kiigutaja lihtsalt uuesti tööle panna.

  Ma olen lihtsalt niiiiii rahul, et Rocker tee meie koju jõudis, see on andnud mulle mitmeti nö vaba aega, et kas majapidamistöid teha, ise natukene puhata või mängida suurematega. Tegelikult on meie kodus olnud ka varasemalt vankrikiigutaja, kuid see oli tiba teistsuguse põhimõttega ning Amandale see ei sobinud kahjuks.

 Soovitan oma isiklikust kogemusest seda kõigile, kelle laps magab vaid liikuvas kärus või on nõrga unega, see tõepoolest aitab palju! Amanda küll õnneks pole nõrga unega, kuid nagu ma juba mainisin, siis Rockit Rocker on andnud mulle vaba aega,  et saaksin tegeleda suurematega või miskit muud olulist ära teha, sel ajal kui Amanda oma lõunaund teeb.


PS! Rockit Rocker vankrikiigutaja saad endale osta SIIT 

Kommentaarid