Otse põhisisu juurde

Uus harjumus - pildistamine kell 11

 Meie peres on alates 15.märtsist olnud üks uus harjumus. Nimelt ma teen iga päev kell 11 kaksikutest ühe pildi ning kuu lõpus tõmban kõik need pildid arvutisse ning kogun nad ühte kausta. Mõte iseenesest on nii tore ja armas , sest niimoodi ma saan jäädvustada absoluutselt iga päeva kaksikute elus ning juba aasta pärast on neid pilte nii armas vaadata, sest kasvamist ning arenemist on näha igal pildil :)

 Tegelikult oli see sama idee mul juba siis, kui kaksikud sündisid, kuid mingi aja pärast jäi see tahaplaanile, sest mõni päev ma lihtsalt unustasin pilti teha.. Nüüd aga on mul iga päev kell 11 äratuskell ning olgu need lapsed või peapeal , ma pean selle pildi punkt kell 11 ära tegema!

 Ehk saab keegi veel inspiratsiooni ning hakkab samamoodi tegema , mina soovitan seda kindlasti praktiseerida alates sünnist. Ma olen oma peas juba välja mõelnud, et juhul kui meie perre peaks veel üks beebi sündima, siis temast ma teeksin kindlasti iga päev samal ajal pilti - veel ägedam oleks siis kõikidest lastest teha koos pilti täpselt kell 11 :)

 Kui nüüd 15.aprillil saab kuu aega täis sellest harjumusest, siis lisan kõik need pildid üheks kollaažiks ning näitan ka teile , mis sellest välja on kukkunud.

 Kas kellelgi on veel mingeid ägedaid ideid, mida muuta igapäevasek harjumuseks ? : )

Kommentaarid