Otse põhisisu juurde

Märtsi kokkuvõte

 Kuna see kuu on lihtsalt nii meeletult kiire olnud, siis ma lihtsalt pole suutnud siia kirjutada.

 Ent teen praegu lühikokkuvõtte. Ma ausalt luban, et peagi tuleb ka kaksikute sünnipäeva postitus (parem hilja, kui mitte kunagi).

 Kuu algas sellega, et abikaasal oli sünnipäev ning samal päeval tõime ka endale uue pereliikme Charlie. Charlie on meie peres hästi kohanenud ning kasvab iga päevaga järjest suuremaks ja suuremaks :) Peagi lähen ka temaga kooli.

 Järgmiseks ürituseks oli kaksikute 1.sünnipäev. Selle kohta valmib mul ka postitus, kuid ma kardan, et see veel lähipäevil valmis ei saa, kuna igakord kui ma seda kirjutama hakkan, siis jookseb mu mõte kinni ning niimoodi see ongi juba 1.5 nädalat oodanud, et ma teda ikka aegajalt täiustaksin.

 Peale kaksikute sünnipäeva oli isegi selline rahulikum hetk, kus saime lõpuks lihtsalt kodus olla ning nautida rahulikku aega. Kuid ega sedagi kauaks ei olnud..

 Homsest aga tegelen ma jälitustööga, sest meie kandis elab paar kasvatamatut last, kes norivad koerte kallal ning täna visati koeri ka kividega.. Kuna meie hoov on kergliiklus tee kõrval, siis möödub siin pidevalt palju inimesi. Ma olen varemgi mõelnud, et miks koerad meil võõraste laste peale hauguvad, aga täiskasvanute peale mitte nii väga. Õnneks nad endiselt käituvad ka meie lastega või tuttavate/sõprade lastega hästi.
 Õnneks jäid mul nende laste näod meelde ning homme istun lõuna ajal aknal ning vaatan , kui mööduvad, siis võtan nii muuseas sappa ja jälitan nende koduni välja. Õhtul , kui lapsevanemad kodus peaksid juba olema , lähen uuesti ukse taha ning uurin ka vanematelt, kas nad teavad, millega nende võsukesed tegelevad.

Kommentaarid