Otse põhisisu juurde

Kaksikute vankritest / kärudest vol.2

 Nonii, kuna minult on palutud juba mõnda aega tagasi kärude kohta tagasisidet, siis nüüd võtsin end kätte ning kirjutan selle valmis :)

 Alustan meie ühest lemmikust kergkärust, mille ostsin LADU'st . Tegu on

Babies R Us Styler Double Stroller

 Käruga olen ma superrahul, ainult miinuseks oli see, et kaasas polnud tal ei vihmakile ega sääsevõrku. Need soetasin eraldi juurde veel. Kuna aga tegu on laiema käruga , kui muidu on kaksikute kärud, siis vihmakile õmblesin ma kahest ühelapse käru vihmakilest kokku. Samuti ostsime juurde soojakotid, kuid neid kasutame samaaegselt kahes erinevas kärus. 


 Plussid : 

  • Istumimisosad on väga laiad! Kui võtta võrdluseks, siis üks istumisosa on sama lai, kui standartse ühelapse kergkäru istumisosa
  • Esirattad on pöörlevad, samas saab neid lukustada 
  • Vihmavarju käru kohta on üllatavalt suured rattad
  • Pidureid on kerge peale panna ja maha võtta
  • Seljatoed on reguleeritavad nööri abil, seega on erinevaid kaldenurki seljatugedel meeletult palju
  • Kahe väikese vanusevahega lapsega mugav kasutada, kuna sisse mahub standartses mõõdus kookon
  • Kokkupannes võtab vähe ruumi ning mahub isegi meie luukpärasse ära
  • Küljel sang käru kandmiseks 
  • katteid saab pesta pesumasinas
 Miinused :

  • Kõikides poodides ei mahu liikvele, kuna tegu on ikkagi laiema käruga, kui tavaliselt kaksikute kärud on
  • Originaalis pole kaasas ei vihmakile ega ka sääsevõrku ( tegu on USA käruga ning seal käiakse lastega üldjuhul vaid poes, seega USA mõistes arusaadav) 
  • Originaalis pole kaasas ka soojakotte või jalakatteid ( kuid ka see on  seepärast, et tegu on USA käruga) 
 Üldiselt olen selle käruga superrahul ,kuna lastel on ruumi, käru läheb väikeseks kokku ning edasi liigub ka hästi kergelt. 


 Teiseks käruks valisin Maclaren Twin Techno. Sellel on samuti oma plussid ja miinused, kuid me müüsime selle maha, sest meie põnnid on hullud rahmeldised ning neile jäi käru tsipa kitsaks. 

 Plussid : 

  • Käru käib väga pisikeseks kokku
  • Originaalis on kaasas vihmakile, beebisisu, jalakate  
  • Käib täislamavasse asendisse
  • Mahub igaltpoolt läbi !
  • Saab kasutada alates sünnist
  • Kaarvarjul on pikem kate, mis kaitseb tuule ja päikese eest 
  • Pudelihoidjad 
  • Pöörlevad ja lukustatavad esirattad
  • Katteid saab pesta pesumasinas
  • Mahub meie luukpärasse
 Miinused :

  • Meie jaoks olid istumisosad liiga kitsad 
  • Jalutades suutsin ma koguaeg oma varbad vastu tagumisi rattaid ära lüüa
  • Pidurisüsteemi ei saa jalaga lahti lükata, selleks et pidur maha võtta, pidi kummardama ja selle käega maha lükkama
  • Läheb raskelt edasi, kuna rattad on nii pisikesed 
  • Minu arvates olid ostukorvid tillukesed
 Kolmandaks kirjutan meie praegusest igapäeva kärust Hauck duo sl roadster . See on hetkel meie lemmik käru, sest ta on hästi kerge, samas on tal piisavalt suured rattad, et lumes ringi liikuda. 

 Plussid : 

  • Istumisosad piisavalt laiad 
  • Käib täislamavasse asendisse 
  • Seljatoed reguleeritavad nööri abil, seega on erinevaid kaldeid palju 
  • Käib kergelt kokku 
  • Ostukorvid piisavalt suured 
  • Jalatoed mitmesse asendisse reguleeritavad 
  • Turvakaar on olemas ! 
  • Pöörlevad ja lukustatavad rattad 
 Miinused :

  • Ei käi nii väikseks kokku , kui teised kergkärud 
  • Katteid ei saa masinas pesta 
  • Ei mahu meie luukpärasse

 Hetkel olen meie käruvalikuga superrahul ! Praegused kaks kergkäru on mega head ning oleks teadnud, oleks kohe ostnud need. Kuid eks katsetama peab ja ütleme nii, et ma arvan, et need ei jää mu viimasteks kärudeks :D

Kommentaarid

  1. See kaksikute kärude maailm on nii põnev, mul küll tuleb nüüd kaks väikse vahega, aga no kärusid vaatan ikka neid kahele. Kirjutasin just eile oma valikutest, aga vaatan, et meil ei ühti siit ükski. Ok, Phil&Tedsi vist kaksikutega ei saagi kasutada, aga kas sa Easywalker Duo peale ka mõtlesid või Bugaboo Donkey?
    Ja no ma ühega olin käru hull ja meil seitsmes käru praegu (laps aastane), aga miks te olete otsustanud nii mitut käru kasutada? Kas pole neist ükski päriselt meeldinud või lihtsalt vaheldus?
    Minu käru valikud siin: https://lifeatlucky13.wordpress.com/2016/03/03/valime-kahe-lapse-karu/

    VastaKustuta

Postita kommentaar