Otse põhisisu juurde

Sünnipäevadest ja soovide nimekirjast

 Möödunud nädalal oli meie peres 2 tähtpäeva :)
 15.aprill oli kaksikute esimene minisünnipäev, selle puhul käisid meil külalised ning tõid tibudele riideid ja mähkusid :)
19.aprill oli aga minu 20nes juubel. Tunnen end nüüd kuidagi vanana, kui vanuse ees on number 2 , kuigi ma tean, et tegelikult ei ole ma üldse vana.
 Tibud on meil nii tublisti arenenud, on juba veidi kauem üleval, vaatavad hästi hoolikalt ringi ,kuigi nad selgelt veel ju ei näe. Paistab ka, et praegune D-vitamiin ( Minisun ), ei sobi neile, sest mõlemad oksendavad selle peale ja kõhukesed lööb lahti, seega pole ma neile enam seda andnud. Reedel on meil arst , esimese elukuu ülevaatus toimub , vaadatakse, kas oleme ilusti arenenud :)
 Kaalu võtavad nad ka ilusti iga päev juurde. Hetkel ma enam ei mäleta kui palju nad hommikul kaalusid, sest ma vana blond ei kirjutanud ju ülesse :D

 Mul on siin soovide nimekiri, nüüd aga mõistan, et mitmed asjad on seal mõttetud ja päris mitmed asjad on puudu ( no vähemalt minu jaoks). Puudu oli sealt nimekirjast minu jaoks (rohkem vast mugavus, aga no kaksikutega peab lihtsalt elu mugavam olema ) :
*Lutipudeli soojendaja
*Lutipudeli soojendaja autosse
*Elektriline sterilisaator (lutipudelitele ja luttidele )
*Mähkmete konteiner
*Baldahiin ja selle hoidja
*Magamiskotid
*Vannitermomeeter
*Õhuniisutaja - kuna meil on kodus õhk väga kuiv
*Beebipuuder ja Beebiõli
*Beebikaal

Mida ma aga praegu enam vajalikuks ei pea :
*Elektrooniline ninapump - otsik on lihtsalt nii suur, et see ei mahu ju beebile ninna ja ausalt mugavam on kasutada Rhinomeri ninapumpa
 *Mähkmed - mitte, et mähkmed vajalikud pole, aga neid varuda küll ei tasu, sest nt Liberod tekitasid meile punnikesed. Me kasutame hoopiski selliseid mähkmeid, mida igast poest ei saagi, aga need on neutraalsed ja ei ole lisatud mingeid värvaineid ega ka muud jama
*Lutiketid - meie tibud imevad vaid siis lutti, kui magama hakkavad jääma ja seda ka ainult sel juhul , kui nad rahutud on ( seega harva )
*Rinnapiimaasendaja - kuna olime kaksikutega nende elu esimesed 3 nädalat haiglas, siis ei olnud selle varumine nii väga vajalik. Saime kokku proovida kolme erinevat piimasegu, enne kui leidsime sobiva.

 Üldiselt olen ma aga endaga rahul, sest suurem osa asjadest oli mul siiski ette varutud :) Mitmed asjad mis me alles nüüd ostsime , nende peale ma ei osanud ma rasedana mõelda ning alles nüüd sain aru nende asjade vajalikusest ja mugavusest :)



Kommentaarid