Otse põhisisu juurde

Liiga kaua eemal

Hei ! Tean, et olen juba liiga kaua siit eemal olnud, kuid kõigile, kes muretsevad , võin öelda, et kõik on kõige paremas korras :)
 Võtan end nüüd lähipäevil käsile ning kirjutan teile väga väga pikalt. Kirjutan teile oma rasedusaegsest haigusest- preeklampsiast ning muidugi ka kõigest muust ;) Luban teile, et see postitus saab vägagi huvitav olema. Kirjutan teile erinevatest haiglatest ning medtöötajate suhtumistest ning sellest, kui kirjut seltskonda võib haiglas kohata ( sünnitus eelses osakonnas viibis üks väheke grazy tädi, keda isegi mu kallid kõhuelanikud kartma hakkasid ). Räägin teile sellest, kuidas 6 nädalaga võib haiglatoit täitsa maitsema hakata ( eile, 04.04, sai mul 6 nädalat haiglas oldud).
Käisime mehega veebruaris pildistamas Tartus :) Pilte tegi üks väga tore neiu Kaisa. Ma olen
talle juba ammu lubanud, et panen siia paar oma lemmikut pilti ülesse :) Ma tegelikult leidsin ta facebookist täitsa juhuslikult ning jäin ta pilte vaatama ja mõtlesin , et peaksin talle kirjutama -  minu suureks rõõmuks oli ta nõus meid pildistama :)
Lisan ka teile viite, et saaksite selle suurepärase neiu töödega tutvuda , olgu ka öeldud, et tegu pole elukutselise fotograafiga -  Kaisa Põhako Photography



Kommentaarid

  1. Hei!!
    Palju õnne pisikeste puhul! Ja kahekordselt edu ja jaksu :D
    Kas millalgi pilte ka näeb?

    Su endine klassiõde :)

    VastaKustuta

Postita kommentaar