Otse põhisisu juurde

Long time no see..

 Oh sa püha juudas kui kaua ma pole siia tulnud, see on lausa õudne... Aga no mis seal siis ikka, räägin kohe pikalt ja laialt, mis me vahepeal teinud oleme ja kuidas läinud. 

 Augusti lõpust alates käivad kolm suuremat põnni lasteaias, mina alustasin koos Jetega tööl käimist ning härra on mõnuga maja renoveerinud. Vahepeal jäi see renoveerimine kuidagi väga soiku, meil kummalgi polnud lihtsalt ei aega ega jõudu, et majale keskenduda. Nüüd on aga seda aega vähe rohkem, kui suuremad lasteaias käivad ning meie saame maja kallal rohkem nokitseda. Praeguseks hetkeks olen oma kätega teinud uuenduskuuri saunamaja pesuruumile ning kohe on järg käes eesruumil ning siis juba saunaruumil. Tegelikult on lihtsalt see, et ma ei oska neid suuri töid ehk siis juhtmete vedamine ja pistikute paigaldamine ning siis juba kips või puit peale, olenevalt toast. Seda viimistlemist ma oskan ja seda mulle meeldib teha, ehk siis pahteldamine, lihvimine, värvimine ja tapeetimine.  Ma ei suudagi praegu ära oodata, et meie uus köök saaks lõpuks juhtmed õigetesse kohtadesse ning  lampide asukohad paika ja siis veel kips paika ning siis juba saab hakata seinasid viimistlema ja no suur suur soov on, et jõuludeks saaks jõlulaupäeva prae teha juba uues köögis valmis. 

 Vahepeal jõudsime ka kõik haiged olla, vot see oli korralik ikaldus, 2 nädalat järjepanu absoluutselt kõik, ehk siis reaalset pausi 2 nädala jooksul ei olnudki,  koguaeg oli kellelgi miski häda ja ma reaalselt lõpuks tundsin, et aitab juba küll sellest pagana haigusest, tahaks jälle elu klassikalisse rütmi tagasi saada. 

 Postitust alustasin ju tegelikult sellest, et suuremad lapsed on nüüd kõik ju lasteaias, ehk siis sellest aastast läks ka Amanda aeda ja talle väga väga meeldib, õpetajad ka kiidavad, et ta on väga tubli ja hakkaja ning saab kõigega väga hästi hakkama. Ta jääb hea meelega lasteaeda ning siiani ei ole õpetajad veel ka kordagi öelnud, et temaga mõni mure seal oleks. Liisu ja Jaan käivad ka sellest aastat igapäevaselt lasteaias, ühel päeval nädalas teeme neile kõigile vaba päeva. Kui eelmisel aastal käisid Liisu ja Jaan vahelduva eduga lasteaias, oli kuid kus nad käisid vaid 3-4x aias või siis jälle vahepeal tahtsid nad sinna iga päev minna. Tõsiasi on aga see, et kuna ülejärgmine aasta peaksid nad kooli minema, siis tuleb lihtsalt vaikselt hakata neile seda rutiini sisseõpetama,et ei ole päris nii, et käivad siis, kui nemad tahavad. Eks varem on see ka olnud, et olen mina olnud 100% kodune ja siis nad on saanud seda nö nautida, nüüd aga kui ma vähesel määral tööl käin, siis enam nii palju kodus ei ole ja olgem ausad, kõikidele osapooltele on see väga hästi mõjunud, sest ma saan olla nüüd rohkem ka inimeste keskel ning teen seda, mida ma reaalselt armastan. 

 Uhh, saingi lühidalt ja kiirelt ülevaate teha sellest, mis meil kodus toimumas on ja mis uut on ning millised on lähiaja plaanid. Mina aga plaanin nüüd koheselt hakata kirjutama ja pildistama järgmise postituse tarbeks materjali, sest juba peagi peagi jagan ma, mis peab minu beebitarvete kotti ära mahtuma, kui ma tööl käin või üldse Jetega kuskil, kui suuremad lasteaias on. 

Kommentaarid