Otse põhisisu juurde

Meie lapsekandmisevahendid + loos!

 Mul on kirjutamisega täielik mõõn peal, tunnen lihtsalt kuidas ma ei jaksa seda arvutit välja võtta ning kirjutama asuda. Või noh tegelikult tahaksin ma kirjutada, kui Amandaga jalutan või kui istun ummikus, sest siis läheb peas lihtsalt mõte jooksma, kuid siis ei saa ju kirjutada. 

 Tegelikult aga ei tahtnud ma täna kirjutada kirjutusmõõnast või sellest, kus ja millal ma tahaksin kirjutada vaid hoopis tahtsin kirjutada meie lapsekandmisevahenditest. Neid on meil olnud päris palju erinevaid, ent nüüd oleme ühele firmale truuks jäänud juba jupiks ajaks ning kõik osapooled on sellega rahul.

 Kui Amanda sündis oli meil muretsetud Tula Free To Grow kandekott ning Amazonase kootud lina. Veidi aega kasutasime neid kuid mingil hetkel tundsin, et tegelikult tahaksin ikkagi pehmemat kotti ning meie juurde leidis tee Fidella FlyClick, mis on põhimõttelt nagu ruutlina, aga piha ümber käiv vöö on pandlaga. Fidella on meil siiani alles ning reaalselt see on mu lemmik kandevahend, kui Amandat on vaja kanda seljas. 

 
Kõige lemmikumaks on aga osutunud Diva Milano The One! kandekott. Neid on olnud meil kokku nüüdseks kolm tükki, see vist juba ütleb nii mõndagi :D Mulle meeldib, et sellel mudelil on võimalik kanda selja peal rihmasid ristis või siis H- asendis. Samuti on kangas superpehme ning siiani ei ole mind ega Amandat ka higistama ajanud, sest kangas on 100% puuvillane. Diva Milano kandevahendeid saab valida 100% puuvillaseid, babmusesisalduse ning linasesisaldusega ehk siis iga inimene saab valida vastavalt oma soovidele, mis just tema vajadustega kõige paremini sobiks.

 Ma ausalt ei saa tegelikult siiani aru, kuidas ma kaksikute ajal lapsekandmisest põhimõtteliselt mitte midagi ei teadnud, lapsekandmine on üks paganama mõnus asi ning see lähedus lapsega on lihtsalt asendamatu. Praegugi, kui Amanda on kohe 1.4 aastane, kannan ma teda endiselt. Näiteks suvel käisin ma lastega hästi palju üksinda üle Eesti ringi ja nii hea mugav oli ta kotti panna ning miskit uut kohta avastama minna, samal ajal kui Liisu ja Jaan olid emma-kumma käe otsas. Nüüd sügisel oleme korduvalt käinud metsades/rabades, kuhu ilmselgelt ma käruga väga ronida ei taha, sest noh pori ja plöga, siis on olnud jälle nii mõnusalt lihtne preili endale kotti panna ja minna. 

 Tegelikult on mul ka üks hea uudis! 

 Koostöös Stroller24' ga loosime me Instagramis välja ka ühe supermõnusa Diva Milano kandelina, mis on puuvilla-bambuse segu ning eriti mõnusas sügiseses värvitoonis Berry! Täpsemad juhised, kuidas loosist osa võtta, on leitavad meie Instagrami kontolt :) 





*postitus on valminud koostöös
 

Kommentaarid