Otse põhisisu juurde

Blogida või mitte, selles on küsimus

Tahaksin endale tuhka pähe raputada. Tunnen, et lihtsalt olen väsinud, samas on niiiiii palju asju teha.

Paar päeva tagasi algas Blogiauhindade hääletamine, minul on tunded olnud sellega nagu ameerikamäed. Tunnen, et miks ma küll kandideerisin, kui ma jõuan blogisse nii harva, et eelmine aasta reaalselt tuli postitusi kokku 12! No pekki, selliste numbritega ei saa ju osaleda auhindade jagamisel ning ma tunnen, et olen lihtsalt kuskile vajunud, sest neid postitusi on häbiväärselt vähe.
Tean, et pean end kokkuvõtma ning kirjutama asuma, kuna tegelikult on mul nii palju asju kirja panna, aga alati on nii, et kui ma võtan arvuti kätte, et kirjutama asuda, siis tuleb midagi vahele ning õhtuti ma vajun lihtsalt ära, kui Amandat magama lähen panema.

Vaatasin hetk tagasi draftide all olevaid postitusi ning mul on neid niii mitmeid, mida pole veel jõudnud lõpuni kirjutada. Aga pagan, seda aega lihtsalt pole, et istuda maha ja rahulikult segamatult kirjutada.. Kui Amanda magab päeval, siis ma tahan tegeleda rahulikult ainult Jaani ja Liisuga, kui nad kõik ärkvel on, siis me teeme koos süüa, koristame ning teeme muid igapäeva toimetusi. Ja siis tekibki see tunne, aga äkki peaks blogi täitsa kinni panema ning jätma vaid Instagrami konto ning samas järgmiselt hetkel ma tunnen, et vajan ikka blogi ka, sest ma tahan asju kasvõi enda jaoks kuhugile kirja panna, sest hiljem ma enam lihtsalt ei mäleta.

Tunnengi, et see on minu jaoks nokk kinni, saba lahti, saba kinni, nokk lahti olukord. Tahan teisi ka meie tegemistega kursis hoida, tahan enda jaoks kirjutada ja siis leian end mõtlemast, et ahh aitab küll. Tegelikult on ju mu enda jaoks tore, et ma olen asju siia ülesse märkinud, sest praegu on niii hea vaadata tagantjärgi asju, mis endal vahepeal meelest on läinud.

Ma luban nii teile, armsad lugejad, kui ka iseendale, et ma võtan end kokku ning hakkan vähemalt korra nädalas meie tegemistest ka kirjutama. Panin isegi meeldetuletuse telefoni, et iga pühapäev kirjutaksin. Instagrami ma tõepoolest postitan oluliselt tihedamini, kuid nüüdsest peab hakkama ka tihemini kirjutama.

Kommentaarid