Otse põhisisu juurde

Kui aeg lihtsalt lendab käest

 Kuigi ma võin öelda, et kolme lapsega on kerge ning magamata öid mul pole, siis aega sellegi poolest on kuidagi maruvähe. Ausalt öeldes jääb sellest 24 tunnist ööpäevas minu jaoks väheks ning tunde võiks olla nii umbes kuue võrra rohkem. Iga päev on nii palju toimetusi, et arvutisse lihtsalt ei jõua ning niimoodi jäävadki pooled blogipostitused ära, sest need jõuavad piltide- videote näol Instagrami ja Facebooki. Nüüd aga võtsin selle aja- panin Amanda tuttu, Põnnidele andsin kätte uued mänguasjad ning lihtsalt muud kohustused lükkan korra kõrvale, et leida endale see tunnike siin arvutis.

 Selle kuu ajaga on juhtunud nii palju, et ma ei teagi kust pihta alustada. Põnnid alustasid lasteaia teed ning samal kuul nad tulid ka sealt lasteaiast ära, kuna lihtsalt selle lühikese ajaga oli nii mitmeid probleeme, mis meie pere jaoks ei olnud aksepteeritavad ning viimaseks piisaks karikas sai see, et Jaanil võeti ära riidekapp ilma eelnevalt meile midagi ütlemata.  Aga positiivne on see, et nad lähevad nüüd uuest nädalast uude lasteaeda, kuhu me tegelikult juba alguses kohta tahtsime, kuid siis ei saanud.

 Amandal oli juba teine! minisünnipäev,  meil Härraga oli juba kolmas pulma-aastapäev, juba paari päeva pärast lähen ma Amandaga kahekesi Saaremaale minipuhkusele - need on vaid mõned sündmused, mida oleme oodanud.

 Ma tegelikult enne Amanda sündi arvasin, et kolme lapsega on see algus kuidagi eriti raske ja keeruline, kuid tegelikult ei ole asi üldse nii hull. Jaan ja Elisabeth on ju tegelikult juba suured ning saavad maailmaasjadest väga hästi aru, aitavad mind ning leian ka neile võimalikult palju aega, et vaid nendega tegeleda. Amanda on hästi rahulik laps, kes öö jooksul sööb 1-2 korda ning tegelikult möödus ka nüüd öö, kus ta magas terve öö!

 Vaatasin hetk tagasi õue, meil on korralik õunauputus, terve hunnik õunu on tegelikult juba kokkukorjatud ning ootavad, et ma võtaks selle aja ning teeksin nad mahlaks, samuti läheb terve hunnik õunu viilutamisele ning nendest saavad õunakrõpsud. Ja mõeldes juba ka Amanda lisatoidule, mida ma plaanin seekord alustada alates 6.elukuust, siis mingi osa õunu keedan ma ära ning teen nendest püree ning sügavkülmutan selle.

 Kokkuvõtvalt võib öelda, et tegemist on meeletult palju ning loodan, et saan ikka kõik asjad ilusti tehtud, ent samas selle majapidamise juures ennast ära ei kaota ning leian ikka aega ka vaid iseendale.

Kommentaarid