Otse põhisisu juurde

Põnnid korraldavad vol2

 Teate, ma mõtlesin, et räägin teile natukene nalja. Kui ma varem arvasin, et vastsündinud kaksikutega on raske, siis nüüd ma saan täitsa aru, et see beebiiga oli ikka täiega kerge. Nad ju alguses ainult magasid ja sõid ning vahepeal mängisid. 1-2 aastastega on ka täiega lihtne, sest nad ei genereeri veel igasugu asju kokku, aga kohe 3 aastastega on ikka pääääris keeruline vahepeal.

 Meil on hetkel elutoas kamin, millel pole uks ees ning vahepeal me ikka teeme tule sinna sisse. Niisiis tegime seda ka eile päeval, aga teate millega kaksikud täna tegelesid sellel ajal, kui ma neile hommikuputru keetsin - nad lihtsalt kraapisid tuha mulle elutoa põrandale laiali :D No anna kannatust, ma tõepoolest ei saa aru, kust nad selliste lolluste peale tulevad.

 Või mis veelgi parem, vaatan, et lapsed mängivad enda toas rahulikult, kuid järgmisel hetkel, kui ma olen vaid hetkeks selja pööranud, on nad mõlemad roninud kummuti otsa ning istuvad seal nagu padakonnad (meie kodus on kõik kapid ja kummutid seinte külge kinnitatud). Ma tõepoolest ei saa aru, kust need 3 aastased enda lollusi pähe võtavad.


 Okei, tegelikult nüüd nii hull ka ei ole, lihtsalt viimasel kahel päeval on nad igasugu asju teinud, mis mul praegu värskelt meeles on.  Tegelikult aitab Liisu mul ka süüa teha ning mõlemale meeldib väga tolmuimejaga tõmmata ning peegleid puhastada. Jaan on peeglite puhastamises eriti agar, käib võtab köögi kapist sprey pudeli, laseb peegli peale paar sortsu ning siis hakkab käterätikuga hõõruma. Kui nad vaid nüüd pesumasina kasutamise ja põrandapesu ära õpiksid, siis oleks ju eriline luksus  :D

 Ma tegelikult juba ootan, et Beebi ära sünniks, just seepärast, et saaks selle võrdluse, kas ühe vastsündinuga on siis veelgi lihtsam, kui kahega. Ent ma kujutan ette, et Põnnid hakkavad tulevikus ikka Beebit ka välja koolitama igasuguste lollustega, et mind ikka ruttu peast halliks ajada. 

Kommentaarid

Postita kommentaar