Otse põhisisu juurde

Mis viimase aastaga toiminud on ?!?

 Ma lihtsalt ei saa aru, mis viimase aastaga toimunud on. Mul on nii paljust kirjutada, ideid on peas ja kõik tekst on ka peas valmis, aga kui tulen siia, siis on nagu mingi kramp, mis lihtsalt ei lase kirjutada. Hetkelgi lapsed magavad lõunaund ja ma lebotan ikka veel voodis ja mõtlesin, et pean ikka kirjutama natukenegi.

 Praegu on suurimaks murekohaks jõulud, no lihtsalt pole ideid mida lastele jõuluks kinkida. Neil on lihtsalt kõik asjad olemas ja nad ise ju veel otseselt soovi ei avalda, mida nad jõuluvana käest saada tahaks. Seega olengi nagu lõhkise küna ees, et  miskit võiks ju ikka sinna kingikotti pista, aga mida, vot seda mu aju välja ei mõtle.

 Mul on olnud korduvalt mõte, et aitab küll, peaks blogi sulgema või siis täiesti uuelt lehelt alustama ja seda just seepärast, et mul on tunne, et nimi " Elu kaksikutega" paneb mulle korralikud piirangud ja peaksingi ainult Põnnidega seoses kirjutama. Samas saan aru ju, et tegelikult ei tohiks see nimi ju mulle piiranguid panna, kuna kaksikud ongi minu elu suur osa :)

 Vahel tahaks tulla siia ja kirjutada kõigest mis ärritab, samas on sellist ärritusest tingitud teksti ju igal pool meie ümber. Samas tahaks kirjutada vahepeal absoluutselt kõigest, mis ümber meie toimub, aga siis jälle kaldun arvama, et see jutt läheks lihtsalt liiga igavaks, sest kes see ikka jaksab päevast päeva lugeda sellest, mis vägitükkidega Põnnid hakkama on saanud või sellest, et pea 2 kuud ei ole nad lasteaias käinud. Kõige parem muidugi on selle juures see, et nüüd kui nad terved on ja ma nad suurima hea meelega aeda viiks, siis saime lasteaiast meili, et neil on nakkuslik silmapõletik seal, nii et kuhugile ma neid ei vii..

 Teate, mul on mustandites nii mitmeid postitusi, mis ootavad seda õiget aega, et need avalikustada. Hetkel käivad meil Põnnide 3.sünnipäeva ettevalmistused ( mis siis, et see on alles märrtsis :D ) otsin sobivat mängutuba ja ammutan ideid mida süüa teha, mida kinkida jne, ehk et ka see on üks postitus, millest peagi lugeda saate, kui ma olen selle õige mängutoa lõpuks välja valinud.

 Ma juba nii ootan, et meie  ehitus saaks kiiremini valmis, tahaks juba köögi ehituse kallale asuda. Mul on suur plaan kogu köök hoopis teise seina kolida. Kuna nii või naa tõmmatakse meil kõik põrand ülesse ja veetakse ka uued vee- ja kanalisatsioonitorud, siis ei ole see mitte mingisugune probleem, köök natukene ümber tõsta, siis saab rohkem töötasapinda ka :)


Kommentaarid

  1. Meil on peaaegu sama vanad kaksikud. Minul oleks küll tore lugeda, kuidas teil igapäevaselt läheb:) Mis ärritab, mis rõõmustab jne. Sarnastest muredest/rõõmudest seoses kaksikute/väikelaste kasvatamisega on hea lugeda. Muidu jõuludeks kavatsen neile kinkida komplekti lõigatavate puidust puu- ja juurviljadega. Loodetavasti see kingitus meeldib neile:)

    VastaKustuta
  2. Ootan kaksikute sünnipäeva kutset :D

    VastaKustuta

Postita kommentaar