Otse põhisisu juurde

Pakike Tilk! biolt

Üks rist ja viletsus mul selle arvutiga, nüüd, kui arvuti korras põles laadija läbi, aga kurja ma pean vahepealseid sündmusi panema. 

Saime mingi aeg paki  Tilk Bio’lt No ma olen niii paganama rahul! Kes meid instagramis jälgivad, need juba teavad, mis paki sisuks oli :) 
Nende kõik tooted on looduslikud ning valmistatakse Saaremaal kohalikust toorainest.


Mul siiani jätkub vaid kiidusõnu, sest Abikaasa näonahk on tänu meeste kreemile niii mõnusalt pehme. Avastasime veel sellise huvitava asja, et ta on ka ideaalne aftersun kreem. Nimelt käisime maal ning ma suutsin ühe käe päikese käes korralikult ära põletada ning ainus kreem mis meil kaasas oli, oligi see meeste kreem. Egas siis midagi, panin seda peale ning õhtuks ei olnudki enam päikesepõletusest mitte mingisugust aimu :) 

Huulepalsami ja näokreemi ning kätekreemi jaoks jätkub ka vaid kiidusõnu. Tõepoolest teevad naha nii mõnusalt pehmeks ning on hästi meeldiva lõhnaga. 
Ma vahepeal võitlesin ohatisega tihti, sest huuled olid kuivad ning ainuke, mis aitas huuli piisavalt niisutatuna ja pehmetena hoida, oli mesi. Õnneks on Tilk! huulepalsamis juba mesi sees ning minul igapäeva kasutuses. 

 Kui mul nüüd need tooted otsa saavad, siis pean uued tellima, kuna ma tõepoolest olen nendega megarahul ning praegugi seda kirjutades kujutan ette nende meeldivat lõhna :) 

Kommentaarid

  1. Tilk! tooted on tõesti omapärased ja head. Olen ka ise kasutanud ja soovitan ka teistele.

    VastaKustuta

Postita kommentaar