Otse põhisisu juurde

Parem hilja, kui mitte kunagi VOL 1

 Enne puhkusele minekut saadeti meile paar kingitust ning selles postituses ma neist kirjutangi.

 Kes mu blogi jälgivad, need juba teavad eelmisest postitusest, et mu telefon läks lolliks ning kõik pildid läksid kaduma, seega on mul vaid need pildid alles , mis olen Abikaasale saatnud, seega peate leppima koduste piltidega :)

 Niisiis ühe vahva paki saatis meile selline lehekülg nagu www.lastetoit.ee Pakk sisaldas ohtralt erinevaid püreesid ning näputoite.
 Kuna mul kahjuks pilte pole kõiki, siis tean öelda seda, et püreed olid Ella's Kitcheni omad ning mitte ühegi toidu peale mul põnnid nina ei krimpsutanud. Nende eriliseks lemmikuks sai lambaroog kuskussiga , seda olen nüüd ka poest ostnud neile mõned korrad. Kahjuks ma ise eriline lambaliha sõber ei ole, seega ei oska ma ka neile seda ise valmistada ning veelvähem suudaksin ma seda maitsta, seega peavad nad sellise roaga leppima valmistoiduna.




 Minu erilisteks lemmikuteks kujunesid erinevad näputoidud. Kõige lemmikumad on kiddylicious "sulavad smuutitükid" Tundus , et ka lastele need väga meeldisid, kuna kohe kui need otsa said, hakkas nutt pihta. Oma tekstuurilt olid nad mega huvitavad. Suhu pistes meenustasid nad nagu vahtkummi ning siis hakkasid sulama nii mõnusalt.








 Teised lemmikud on Kiddylicious puuviljakommid. Nad meenutasid oma tekstuurilt banaani mille sisse olid pistetud sellised praksuvad tükikesed. Samuti olid hästi huvitavad. Kui aga võrrelda neid smuuti tükke ja puuviljakomme, siis lastele läksid paremini peale smuuti tükid. Neid plaaningi nüüd lähiajal juurde tellida, kuna neid on nii hea mugav lastele anda ning autosõitudel on need eriti nutikas lahendus, sest siis on lastel ka vahepeal mingi tegevus söömise näol :)


 Tegelikult ootas üks pakk mind veel, ent see ongi täielikult suunatud vaid mulle ning minu enesearengule. Selline tore ettevõtmine nagu "I Dare You" ehk eesti keeles "Kas julged ? " võttis minuga ühendust ning uurisid , kas ma oleksin valmis nende pakutavate kaartidega endaga tegelema ning hiljem neile tagasisidet kirjutama. Muidugi ma olin nõus, sest teglikult olin ma juba ammu mõelnud, et peaks nendega ühendust võtma ning ostma endale ühe paki kaarte, kuid nad olid minust juba sammukese ees pool :)
 Hetkel saate nende tegelistel silma peal hoida facebooki vahendusel ning sealt on võimalik ka kaarte telllida. Soovitan neid kaarte kõigile, kes soovivad end inimesena arendada ning tunnevad,et on endaga ummikus, need tõesti aitavad !
 Nende facebooki leht asub SIIN !

 Peagi ongi oodata postitust selle kohta, kuidas kaardid on mind aidanud ning millised emotsioonid mind vallanud on, kui olen hetlel läbi kaartide endale iga päev ühe väga toreda (vahest ka mitte nii toreda) ülessande saanud :)



Kommentaarid