Otse põhisisu juurde

Põnnid

 Tegemisi on olnud praegu nii palju, et siia polegi mitte kuidagi jõudnud. Küll olen mina haige olnud, siis lapsed siis on aeg lihtsalt kuidagi ära kadunud. Eks muidugi muid kohustusi on ka praegu, seega täiesti arusaadav, et igale poole ei jõuagi.

 Kui üldiselt meie tegemistest rääkida, siis hetkel on meil superkiired ajad. Põnnid on supertublid ning lähevad iga päevaga aina tublimateks. Nende arengust rääkides, siis enneaegsed nad meil küll ei ole :)

 Käisime möödunud nädal lastearsti juures ning nüüd teisipäeval käisime perearsti juures. Lastearsti sõnul on lapsed arengult samasugused nagu õigeaegsed ning enam ta meid visiidile ei oota, kui alles 2 aastaselt :) Põnnid oskavad nüüdseks kõike, peale iseseisva käimise. Söövad kõike mida meie sööme, käivad toenajal , on superseltskondlikud - ühesõnaga väga tublid on nad.

 JAAN'i mõõdud - 75 cm , 9860 g , hambaid 4
 LIISU mõõdud - 74 cm , 9000 g, hambaid 9

 Eks ole ka natuke miinuseid. Nimelt põnnid ei taha enam voodis magada. Eks see ole mu enda lollus, et panin nad varem igaks lõunauneks õue magama. Nüüd pean leppima tagajärgedega, ehk siis lapsed ongi nõus vaid kärus magama. Tegelikult magavad nad ikkagi veel voodis ka, aga ainult siis, kui on kärus või autos magama jäänud ning siis ma tõstan nad voodisse. Eks me vaikselt harjutame neid uuesti voodites magama, aga siiski minu uni maksab ka midagi ning kui ma öösel magada tahan, siis lasengi neil kärus magada.


Kommentaarid